Szeretik a skandinávok Budapestet
A legnagyobb svéd utazási iroda-hálózat, a TICKET közzétette a nyári-őszi nagyvárosi úti célok eladási toplistáit, amely szerint az amerikai nagyvárosok visszaestek, a nyertesek pedig Barcelona, Budapest és Prága.
A két közép-európai főváros esetében a közlemény a közelség mellett a jó légi összeköttetést, a kulturális kínálatot és a versenyképes színvonalú és árú szolgáltatásokat emeli ki. Az értékesítési toplistán Budapest a 9. helyre jött fel, megelőzve a 10. helyezett Prágát.
Budapest a Norwegian fapados légitársaság augusztus-szeptemberi jubileumi kampányának eddigi eredményéről közölt toplistáján is jól teljesített. Az eladási toplistát spanyol úti célok vezetik (Barcelona, Malaga, Tenerife), amelyeket Split és Budapest követ. Budapest először került a legjobb hat közé a Norwegian 37 desztinációja között. A kedvező eredményhez hozzájárult, hogy a Magyar Turizmus Zrt. skandináv képviselete a június-szeptemberi időszakban a légitársasággal közös promóciós kampányt folytat a Norwegian légitársasággal.
A kampány keretében a légitársaság több mint 500 ezer utasa találkozhatott a Norwegian fedélzeti magazinjában a hazánkba invitáló szerkesztőségi cikkel és a BudapestAdventure kampány hirdetéseivel. A KSH legfrissebb adatai szerint a válság ellenére júliusban több mint 4 százalékkal növekedett a svéd szállodai vendégéjszakák száma Magyarországon az előző év azonos időszakához viszonyítva – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >