Szeretik a fogyasztók a műanyagmentes termékeket
Meglepő dologgal találkozhatnak a Countdown üzleteiben a vásárlók, a cég ugyanis elindította tízhetes műanyag-csökkentő tesztjét.
A tesztben részt vevő három Countdown bolt számos olyan terméket kínál a tíz hét során, amelyeken nincs műanyag csomagolás.
A cég célja, hogy a 10 hét végére több mint egy tonnával kevesebb műanyagot használjon fel. Eddig több mint 800 vásárló jelzett vissza a kezdeményezésről.
A 86 műanyag csomagolástól megszabadított termék mellett a cég eltüntette a műanyag zacskókat is a teszt idejére. A vásárlók ezek helyett papírzacskókat és kartondobozokat használhatnak majd.
A Countdown arra bátorítja vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosított, vagy papírból készült táskákat vásárlásaik során.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >