Szeretik a fogyasztók a műanyagmentes termékeket
Meglepő dologgal találkozhatnak a Countdown üzleteiben a vásárlók, a cég ugyanis elindította tízhetes műanyag-csökkentő tesztjét.
A tesztben részt vevő három Countdown bolt számos olyan terméket kínál a tíz hét során, amelyeken nincs műanyag csomagolás.
A cég célja, hogy a 10 hét végére több mint egy tonnával kevesebb műanyagot használjon fel. Eddig több mint 800 vásárló jelzett vissza a kezdeményezésről.
A 86 műanyag csomagolástól megszabadított termék mellett a cég eltüntette a műanyag zacskókat is a teszt idejére. A vásárlók ezek helyett papírzacskókat és kartondobozokat használhatnak majd.
A Countdown arra bátorítja vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosított, vagy papírból készült táskákat vásárlásaik során.
Kapcsolódó cikkeink
Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Műanyag helyett hagymahéj?
Az egyszer használatos műanyagok óriási problémát jelentenek világszerte, ezért egyre…
Tovább olvasom >Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >