Szeretik a fogyasztók a műanyagmentes termékeket
Meglepő dologgal találkozhatnak a Countdown üzleteiben a vásárlók, a cég ugyanis elindította tízhetes műanyag-csökkentő tesztjét.
A tesztben részt vevő három Countdown bolt számos olyan terméket kínál a tíz hét során, amelyeken nincs műanyag csomagolás.
A cég célja, hogy a 10 hét végére több mint egy tonnával kevesebb műanyagot használjon fel. Eddig több mint 800 vásárló jelzett vissza a kezdeményezésről.
A 86 műanyag csomagolástól megszabadított termék mellett a cég eltüntette a műanyag zacskókat is a teszt idejére. A vásárlók ezek helyett papírzacskókat és kartondobozokat használhatnak majd.
A Countdown arra bátorítja vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosított, vagy papírból készült táskákat vásárlásaik során.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >