Szeretik a fogyasztók a műanyagmentes termékeket
Meglepő dologgal találkozhatnak a Countdown üzleteiben a vásárlók, a cég ugyanis elindította tízhetes műanyag-csökkentő tesztjét.
A tesztben részt vevő három Countdown bolt számos olyan terméket kínál a tíz hét során, amelyeken nincs műanyag csomagolás.
A cég célja, hogy a 10 hét végére több mint egy tonnával kevesebb műanyagot használjon fel. Eddig több mint 800 vásárló jelzett vissza a kezdeményezésről.
A 86 műanyag csomagolástól megszabadított termék mellett a cég eltüntette a műanyag zacskókat is a teszt idejére. A vásárlók ezek helyett papírzacskókat és kartondobozokat használhatnak majd.
A Countdown arra bátorítja vásárlóit, hogy használjanak újrahasznosított, vagy papírból készült táskákat vásárlásaik során.
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd forintos beruházással növelné kapacitását a csomagolóanyagokat gyártó Sz. Variáns
Egymilliárd forint értékben beruházások megvalósítását tervezi a következő öt évben…
Tovább olvasom >Betétdíjas palackok? Még mindig rengeteg a csomagolási szemét az élelmiszeriparban
Az első betétdíjas palackok megjelenésével elindult az átmeneti időszak, amely…
Tovább olvasom >A fenntartható csomagolás szerepe az élelmiszerveszteség és -pazarlás megelőzésében
A fenntartható csomagolás megvalósítása kulcskérdés a Föld jövője szempontjából. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >