Szeretetmaraton: Iváncsics Zsolt, a bevásárlókocsis futó
Iváncsics Zsolt félmaratont, maratont fut, van úgy, hogy „felszalad” a Kékestetőre. Mégsem ez a legkülönlegesebb benne, hanem az, hogy futás közben általában egy közönséges bevásárlókocsit tol maga előtt. Három éve azért fut, hogy nehéz sorsú gyerekek életén változtasson. Az a célja, hogy minél több adományt gyűjtsön össze nekik, de nemcsak az anyagiakkal akar segíteni. A látogatásokkal, közös futásokkal szeretne visszaadni nekik valamit, ami család híján kimarad az életükből. Azt vallja, „ha mosolyog egy gyerek, annál nincs jobb”. A lelkes futó is a Coca-Cola „Add tovább a jót!” kampányának hőse.
Bár családban nőtt fel, az otthon melege Iváncsics Zsolt gyerekkorából is kimaradt. A sport lett az a terület, ahol elismerték, az atlétika, a futás azóta is meghatározó része az életének. Eddig egy átlagos, sportos életet élő családapáról beszélhetnénk, aki „civilben” egy nagy hipermarket üzletvezetője. A lelkes futó különös története három évvel ezelőtt kezdődött el. Zsolt ekkor határozta el, hogy futás közben nemcsak figyelemfelkeltésből, hanem nehéz sorsú gyerekekért fogja maga előtt tolni a bevásárlókocsit. Az ötlet misszióvá vált, amelynek középpontjában az önzetlen segítségnyújtás áll. Szeretetet, élményt és értékeket szeretne adni a rászorulóknak, akár egy plüssjáték vagy pár kedves szó erejéig, hogy ők is teljesebb életet élhessenek.
Zsolt azonban biztosan nem mondja azt egyhamar, hogy „kicsit elfáradtam, hazamegyek”, hiszen úgy tervezi, hogy amíg a kocsi és a lábai bírják, futni fog és ajándékot gyűjt. Legnagyobb álma, hogy ne legyen síró gyermek Magyarországon. Hiszi, ha a négy fal között élő gyerekek életét egy-egy színes élménnyel gazdagítja, már sokat tett értük. Vallja, hogy minden gyereknek joga van a boldog gyermekkorhoz, ami jórészt az ő életéből is kimaradt.
A három gyerekes apa a futással a mozgás örömét szeretné átadni a fiataloknak. A maratont idén már nyolc fiú társaságában fogja teljesíteni, amire nagyon büszke, hiszen a gyerekek 42 kilométeres távon fogják végigkísérni. Szerinte a futás legnagyobb előnye az, hogy közösségteremtő ereje van. Egy futó sosem hagyja ott a társát. Úgy gondolja, hogy az az üzenet, hogy „vegyétek észre azokat, akik magányosak, vegyétek észre egymást és sportoljatok”, minden gyereknek hasznára válik majd.
Iváncsics Zsoltról készült kisfilm itt tekinthető meg:
http://www.youtube.com/watch?v=iM7DZpnfL4I
Megszállott Hősök, avagy az „Add tovább a jót” kampányról
Idén a Coca-Cola azokat a hétköznapi, ám kissé megszállott embereket szeretné felkutatni, akik viszonzást nem várva, apró kedvességekkel teszik derűsebbé a mindennapokat. Az „Add tovább a jót” kampány január közepén indult egy reklámfilmmel, amely ipari kamerák felvételein mutatta be, hogy mennyi apró figyelmességnek örülhetnénk, amik mellett jobbára elmegyünk. A februártól április közepéig tartó időszakban pedig a Coca-Cola külföldi példákat felhozó reklámfilmje végén szereplő felhívással és egy népszerű rádióműsorral együttműködve kereste a hazai „megszállott” hősöket. Év végéig nyolc hazai hősnek adnak teret, hogy a szélesebb közönség előtt is megmutathassák magukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >