Szeretem! Jó nekem! Őszi kampány a Cerbonától
Az elsősorban müzlijeiről és müzliszeleteiről ismert fehérvári cég új termékeit és új arculatát népszerűsíti.
A 2012-től a Naponta Kft. tulajdonában álló Cerbona évek óta folyamatosan törekszik arra, hogy a hazai lovebrandek közé emelkedjen, idén pedig ismét sikerült egy lépést tenniük ennek érdekében. A márka ugyanis a 2016-os év elején tendert hirdetett a teljes Cerbona termékportfólió csomagolásainak megújítására, illetve az új termékcsoportok dizájnjának megalkotására. A több körös, kutatásokkal kiegészített tendert végül a Kaméleon Reklám Kft. nyerte, amely a csomagolás redizájn mellett a megújult márka őszi integrált kommunikációs kampányát is megalkothatta. Ennek a hónapokon át tartó közös munkának az eredményei láthatóak most online bannerek, trade hirdetések és PR-cikkek, illetve köztéri megjelenések (CLP, billboard) formájában különböző felületeken egész novemberben.
A kreatívok középpontjába az új arculat leghangsúlyosabb eleme, az új Cerbona logó került, amely elsősorban önmagunk szeretetét, vagyis azt a testi-lelki egyensúlyt hivatott jelképezni, amelyre mindenki törekszik, és amelybe a márka termékei is könnyen beilleszthetők. Erre erősít rá a „Szeretem! Jó nekem!” szlogen, amely a vásárló és a brand viszonyára is utal, hiszen a kampány középpontjába került zab, illetve glutén- és laktózmentes termékcsaládok, illetve limitált szériás müzliszeletek a legjobb bizonyítékai annak, hogy a Cerbona odafigyel a fogyasztói igényekre. A további szöveges üzenetek ezzel szemben inkább az értelemre, mint az érzelmekre hatnak, a fogyasztót szeretnék közvetlenül megszólítani és kipróbálásra ösztönözni, így népszerűsítve az ATL aktivitással már régóta nem jelentkező, 2016-ra arculatát és termékkategóriáit is a legújabb vásárlói elvárásokhoz alakító hazai márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Májusi majálissal indítja el az idei szezont a Flava Beach
Május elsejétől újra várja vendégeit a Kopaszi-gáton található Flava Beach…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >