Szeretem! Jó nekem! Őszi kampány a Cerbonától
Az elsősorban müzlijeiről és müzliszeleteiről ismert fehérvári cég új termékeit és új arculatát népszerűsíti.
A 2012-től a Naponta Kft. tulajdonában álló Cerbona évek óta folyamatosan törekszik arra, hogy a hazai lovebrandek közé emelkedjen, idén pedig ismét sikerült egy lépést tenniük ennek érdekében. A márka ugyanis a 2016-os év elején tendert hirdetett a teljes Cerbona termékportfólió csomagolásainak megújítására, illetve az új termékcsoportok dizájnjának megalkotására. A több körös, kutatásokkal kiegészített tendert végül a Kaméleon Reklám Kft. nyerte, amely a csomagolás redizájn mellett a megújult márka őszi integrált kommunikációs kampányát is megalkothatta. Ennek a hónapokon át tartó közös munkának az eredményei láthatóak most online bannerek, trade hirdetések és PR-cikkek, illetve köztéri megjelenések (CLP, billboard) formájában különböző felületeken egész novemberben.
A kreatívok középpontjába az új arculat leghangsúlyosabb eleme, az új Cerbona logó került, amely elsősorban önmagunk szeretetét, vagyis azt a testi-lelki egyensúlyt hivatott jelképezni, amelyre mindenki törekszik, és amelybe a márka termékei is könnyen beilleszthetők. Erre erősít rá a „Szeretem! Jó nekem!” szlogen, amely a vásárló és a brand viszonyára is utal, hiszen a kampány középpontjába került zab, illetve glutén- és laktózmentes termékcsaládok, illetve limitált szériás müzliszeletek a legjobb bizonyítékai annak, hogy a Cerbona odafigyel a fogyasztói igényekre. A további szöveges üzenetek ezzel szemben inkább az értelemre, mint az érzelmekre hatnak, a fogyasztót szeretnék közvetlenül megszólítani és kipróbálásra ösztönözni, így népszerűsítve az ATL aktivitással már régóta nem jelentkező, 2016-ra arculatát és termékkategóriáit is a legújabb vásárlói elvárásokhoz alakító hazai márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt. Mészáros…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >