Szeretem! Jó nekem! Őszi kampány a Cerbonától
Az elsősorban müzlijeiről és müzliszeleteiről ismert fehérvári cég új termékeit és új arculatát népszerűsíti.
A 2012-től a Naponta Kft. tulajdonában álló Cerbona évek óta folyamatosan törekszik arra, hogy a hazai lovebrandek közé emelkedjen, idén pedig ismét sikerült egy lépést tenniük ennek érdekében. A márka ugyanis a 2016-os év elején tendert hirdetett a teljes Cerbona termékportfólió csomagolásainak megújítására, illetve az új termékcsoportok dizájnjának megalkotására. A több körös, kutatásokkal kiegészített tendert végül a Kaméleon Reklám Kft. nyerte, amely a csomagolás redizájn mellett a megújult márka őszi integrált kommunikációs kampányát is megalkothatta. Ennek a hónapokon át tartó közös munkának az eredményei láthatóak most online bannerek, trade hirdetések és PR-cikkek, illetve köztéri megjelenések (CLP, billboard) formájában különböző felületeken egész novemberben.
A kreatívok középpontjába az új arculat leghangsúlyosabb eleme, az új Cerbona logó került, amely elsősorban önmagunk szeretetét, vagyis azt a testi-lelki egyensúlyt hivatott jelképezni, amelyre mindenki törekszik, és amelybe a márka termékei is könnyen beilleszthetők. Erre erősít rá a „Szeretem! Jó nekem!” szlogen, amely a vásárló és a brand viszonyára is utal, hiszen a kampány középpontjába került zab, illetve glutén- és laktózmentes termékcsaládok, illetve limitált szériás müzliszeletek a legjobb bizonyítékai annak, hogy a Cerbona odafigyel a fogyasztói igényekre. A további szöveges üzenetek ezzel szemben inkább az értelemre, mint az érzelmekre hatnak, a fogyasztót szeretnék közvetlenül megszólítani és kipróbálásra ösztönözni, így népszerűsítve az ATL aktivitással már régóta nem jelentkező, 2016-ra arculatát és termékkategóriáit is a legújabb vásárlói elvárásokhoz alakító hazai márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >