Szeretem! Jó nekem! Őszi kampány a Cerbonától
Az elsősorban müzlijeiről és müzliszeleteiről ismert fehérvári cég új termékeit és új arculatát népszerűsíti.
A 2012-től a Naponta Kft. tulajdonában álló Cerbona évek óta folyamatosan törekszik arra, hogy a hazai lovebrandek közé emelkedjen, idén pedig ismét sikerült egy lépést tenniük ennek érdekében. A márka ugyanis a 2016-os év elején tendert hirdetett a teljes Cerbona termékportfólió csomagolásainak megújítására, illetve az új termékcsoportok dizájnjának megalkotására. A több körös, kutatásokkal kiegészített tendert végül a Kaméleon Reklám Kft. nyerte, amely a csomagolás redizájn mellett a megújult márka őszi integrált kommunikációs kampányát is megalkothatta. Ennek a hónapokon át tartó közös munkának az eredményei láthatóak most online bannerek, trade hirdetések és PR-cikkek, illetve köztéri megjelenések (CLP, billboard) formájában különböző felületeken egész novemberben.
A kreatívok középpontjába az új arculat leghangsúlyosabb eleme, az új Cerbona logó került, amely elsősorban önmagunk szeretetét, vagyis azt a testi-lelki egyensúlyt hivatott jelképezni, amelyre mindenki törekszik, és amelybe a márka termékei is könnyen beilleszthetők. Erre erősít rá a „Szeretem! Jó nekem!” szlogen, amely a vásárló és a brand viszonyára is utal, hiszen a kampány középpontjába került zab, illetve glutén- és laktózmentes termékcsaládok, illetve limitált szériás müzliszeletek a legjobb bizonyítékai annak, hogy a Cerbona odafigyel a fogyasztói igényekre. A további szöveges üzenetek ezzel szemben inkább az értelemre, mint az érzelmekre hatnak, a fogyasztót szeretnék közvetlenül megszólítani és kipróbálásra ösztönözni, így népszerűsítve az ATL aktivitással már régóta nem jelentkező, 2016-ra arculatát és termékkategóriáit is a legújabb vásárlói elvárásokhoz alakító hazai márkát.
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit,…
Tovább olvasom >Vadonatúj audio termékkollekciót mutat be a MediaMarkt és Robbie William
A kollekció júliusban debütál, nem sokkal Robbie Williams világturnéjának európai…
Tovább olvasom >A tavasz az allergia időszaka is
A tavaszi napsütés sokak számára nem csak örömöt, hanem kellemetlenséget…
Tovább olvasom >