Szerbiába is megérkezett a Lidl Plus alkalmazás
A világszerte több mint 25 országban használt Lidl Plus alkalmazás bevezetésével bővítette vásárlói hűségprogramját a Lidl Szerbiában, ahol 34 városban 57 üzletet üzemeltet. A Google Play, Apple Store és HarmonyOS/Huawei-ből telepíthetó alkalmazáson keresztül a vásárlók további kedvezményekhez, személyre szabott kuponokhoz és ajánlatokhoz juthatnak.
Az appban szereplő különleges ajánlatok minden héten frissülnek, és az elindulás alkalmából a felhasználók akár 40% kedvezményt is kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Lidlben folytatja menetelését a Better Nature
A vegán, fermentált szójababból készült mintegy 300 éves múlttal rendelkező…
Tovább olvasom >Az árérzékeny vásárlók 19%-kal növelték meg a Lidl bevételeit az Egyesült Királyságban
A német Lidl brit leányvállalatának bevételei 19%-kal nőttek annak köszönhetően,…
Tovább olvasom >ÉMK: elindul az élelmiszermentő program
Elindul az élelmiszermentő program – közölte az Élelmiszermentő Központ Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává”…
Tovább olvasom >