Szerbiába is megérkezett a Lidl Plus alkalmazás
A világszerte több mint 25 országban használt Lidl Plus alkalmazás bevezetésével bővítette vásárlói hűségprogramját a Lidl Szerbiában, ahol 34 városban 57 üzletet üzemeltet. A Google Play, Apple Store és HarmonyOS/Huawei-ből telepíthetó alkalmazáson keresztül a vásárlók további kedvezményekhez, személyre szabott kuponokhoz és ajánlatokhoz juthatnak.
Az appban szereplő különleges ajánlatok minden héten frissülnek, és az elindulás alkalmából a felhasználók akár 40% kedvezményt is kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
„Okos” mosószer-utántöltő állomásokat helyez ki üzleteiben a Lidl
Az Algramóval együttműködésben indított a Lidl hat hónapos kísérleti projektet,…
Tovább olvasom >Tovább bővül a Schwarz Csoport e-autótöltő hálózata
A német Schwarz Csoport bővíti e-autótöltő hálózatát Európában, melynek eredményeként…
Tovább olvasom >Kezdetét veszi a hazai dinnyeszezon a Lidl-ben
A Lidl Magyarország raktárai a mai naptól kizárólag magyar beszállítóktól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elindult a hazai dinnyeszezon
Elindult a hazai dinnyeszezon, az elmúlt néhány évvel ellentétben jó…
Tovább olvasom >Az ügyfélélmény az egyik legfontosabb versenyelőny
Az ügyfélélmény (customer experience, CX) ma már az egyik legfontosabb…
Tovább olvasom >Vajda-Papír: lesz elegendő higiéniai papírtermék az országban
A Vajda-Papír termelése a tervezettnek megfelelően folyik, lesz elegendő higiéniai…
Tovább olvasom >