Szerbiába is megérkezett a Lidl Plus alkalmazás
A világszerte több mint 25 országban használt Lidl Plus alkalmazás bevezetésével bővítette vásárlói hűségprogramját a Lidl Szerbiában, ahol 34 városban 57 üzletet üzemeltet. A Google Play, Apple Store és HarmonyOS/Huawei-ből telepíthetó alkalmazáson keresztül a vásárlók további kedvezményekhez, személyre szabott kuponokhoz és ajánlatokhoz juthatnak.
Az appban szereplő különleges ajánlatok minden héten frissülnek, és az elindulás alkalmából a felhasználók akár 40% kedvezményt is kaphatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >