Szerbia: óriási növekedés a kiskereskedelmi eladásokban
A nagyléptékű retail-láncok 61 %-os növekedést tapasztaltak március harmadik hetében az egy évvel korábbi vásárlási arányhoz képest. Március negyedik hetében 43 százalék volt a növekedés mértéke.
A modern kiskereskedelmi láncok eladási növekedése egyes termékkategóriák esetében több mint 700 százalék volt. Az egészségügyi termékek 96, 4 %-kal, a háztartási termékeké 96 százalékkal, a babaápolási termékek eladásai pedig 80,9 %-kal növekedtek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >