Szerbia: óriási növekedés a kiskereskedelmi eladásokban
A nagyléptékű retail-láncok 61 %-os növekedést tapasztaltak március harmadik hetében az egy évvel korábbi vásárlási arányhoz képest. Március negyedik hetében 43 százalék volt a növekedés mértéke.
A modern kiskereskedelmi láncok eladási növekedése egyes termékkategóriák esetében több mint 700 százalék volt. Az egészségügyi termékek 96, 4 %-kal, a háztartási termékeké 96 százalékkal, a babaápolási termékek eladásai pedig 80,9 %-kal növekedtek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >Szupermarket üzletágának eladásáról tárgyal a Seven & I
Magántőkealapokat és másokat is megkeresett a japán Seven & I…
Tovább olvasom >A kiskereskedőkkel egyeztetett élelmiszerár-csökkentésről tett bejelentést a szerb kormány
Belgrád közölte, hogy a frissáruktól a kávéig az élelmiszerek árának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >