Szerbia: óriási növekedés a kiskereskedelmi eladásokban
A nagyléptékű retail-láncok 61 %-os növekedést tapasztaltak március harmadik hetében az egy évvel korábbi vásárlási arányhoz képest. Március negyedik hetében 43 százalék volt a növekedés mértéke.
A modern kiskereskedelmi láncok eladási növekedése egyes termékkategóriák esetében több mint 700 százalék volt. Az egészségügyi termékek 96, 4 %-kal, a háztartási termékeké 96 százalékkal, a babaápolási termékek eladásai pedig 80,9 %-kal növekedtek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >