Szerbia: óriási növekedés a kiskereskedelmi eladásokban
A nagyléptékű retail-láncok 61 %-os növekedést tapasztaltak március harmadik hetében az egy évvel korábbi vásárlási arányhoz képest. Március negyedik hetében 43 százalék volt a növekedés mértéke.
A modern kiskereskedelmi láncok eladási növekedése egyes termékkategóriák esetében több mint 700 százalék volt. Az egészségügyi termékek 96, 4 %-kal, a háztartási termékeké 96 százalékkal, a babaápolási termékek eladásai pedig 80,9 %-kal növekedtek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghalt Horváth Rozi, a fűszermárka névadója
Mély megrendüléssel tudatta a nagyközönséggel a Horváth Rozi márka hivatalos…
Tovább olvasom >A kkv-k mesterséges intelligencia használatáról egyeztetett Nagy Elek, MKIK elnök Palkovics László kormánybiztossal
Ma délelőtt Nagy Elek, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK)…
Tovább olvasom >