Szeptembertől újabb 10 százalékos béremelést hajt végre a Lidl
A Lidl Magyarország újabb béremelésről döntött, szeptember 1-jétől egységesen 10 százalékos béremelést hajt végre a vállalat az áruházakban dolgozó munkavállalók, a raktári fizikai dolgozók, a raktári osztályvezetők és a területi vezetők esetében, így 2023-ban összesen 63,7 milliárd forintot fordít bérköltségre – tájékoztatta az áruházlánc hétfőn az MTI-t.
A közlemény szerint a kialakított bérstruktúra eredményeképpen a fizikai munkavállalók, a területi vezetők és a raktári osztályvezetők alapbére minimum 21, de akár 43 százalékkal is nőtt a januárihoz képest.
Az áruházi dolgozók bére 8 órás munkaviszony mellett átlagosan bruttó 452 ezer és 587 ezer forint között alakul, míg az áruházvezetők bruttó 993 ezer és 1 millió 217 ezer forint közötti, a területi vezetők pedig bruttó 970 ezer és 1 millió 570 ezer forint közötti fizetéseket kapnak. Ezen felül az áruházvezetők és a területi vezetők prémium kategóriás személyautót kapnak korlátlan magáncélú használattal, amit teljes egészében az áruházlánc finanszíroz. A logisztikai központokban dolgozó fizikai munkavállalók átlagosan bruttó 473 ezer és 764 ezer forint közötti bérben részesülnek.
Az élelmiszerlánc a versenyképes bérek mellett számos egyéb, béren kívüli juttatást is biztosít munkavállalóinak – közölték. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét Magyarországon, ma már 197 áruházzal van jelen. Több mint 8000 munkavállalót foglalkoztat, a 11. legtöbb alkalmazottat foglalkoztató cég Magyarországon.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a 2022. március 1. és a 2023. február 28. közötti üzleti évben 973,5 milliárd forint nettó értékesítési árbevételt ért el az előző évi nettó 748 milliárd forint után, adózott eredménye 25,2 milliárd forint volt az előző üzleti évi 33,3 milliárd forint után.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >