Szeptembertől újabb 10 százalékos béremelést hajt végre a Lidl
A Lidl Magyarország újabb béremelésről döntött, szeptember 1-jétől egységesen 10 százalékos béremelést hajt végre a vállalat az áruházakban dolgozó munkavállalók, a raktári fizikai dolgozók, a raktári osztályvezetők és a területi vezetők esetében, így 2023-ban összesen 63,7 milliárd forintot fordít bérköltségre – tájékoztatta az áruházlánc hétfőn az MTI-t.
A közlemény szerint a kialakított bérstruktúra eredményeképpen a fizikai munkavállalók, a területi vezetők és a raktári osztályvezetők alapbére minimum 21, de akár 43 százalékkal is nőtt a januárihoz képest.
Az áruházi dolgozók bére 8 órás munkaviszony mellett átlagosan bruttó 452 ezer és 587 ezer forint között alakul, míg az áruházvezetők bruttó 993 ezer és 1 millió 217 ezer forint közötti, a területi vezetők pedig bruttó 970 ezer és 1 millió 570 ezer forint közötti fizetéseket kapnak. Ezen felül az áruházvezetők és a területi vezetők prémium kategóriás személyautót kapnak korlátlan magáncélú használattal, amit teljes egészében az áruházlánc finanszíroz. A logisztikai központokban dolgozó fizikai munkavállalók átlagosan bruttó 473 ezer és 764 ezer forint közötti bérben részesülnek.
Az élelmiszerlánc a versenyképes bérek mellett számos egyéb, béren kívüli juttatást is biztosít munkavállalóinak – közölték. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét Magyarországon, ma már 197 áruházzal van jelen. Több mint 8000 munkavállalót foglalkoztat, a 11. legtöbb alkalmazottat foglalkoztató cég Magyarországon.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. a 2022. március 1. és a 2023. február 28. közötti üzleti évben 973,5 milliárd forint nettó értékesítési árbevételt ért el az előző évi nettó 748 milliárd forint után, adózott eredménye 25,2 milliárd forint volt az előző üzleti évi 33,3 milliárd forint után.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Így panaszkodnak a magyar dolgozók generációi – országos kutatás Steigervald Krisztiánnal
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >