Szeptembertől lehet állásra jelentkezni az új Ikeához
Jövő tavasszal nyílik meg a svéd IKEA áruházlánc új áruháza Soroksáron, a munkaerő-toborzás szeptemberben kezdődik – mondta Varga-Nagy Eszter, az áruházlánc kommunikációs vezetője sajtótájékoztatót követően az MTI-nek kedden.
Hozzátette: az új áruház megnyitásával a dolgozóik létszáma több mint 300-zal bővül Magyarországon. A dolgozók kiválasztási rendszere érték- és kompetenciaalapú, és nemcsak az iskolai végzettséget veszik figyelembe. A meghirdetett pozíciók az áruház honlapján és a nagyobb álláskereső portálokon szeptember 5-től lesznek elérhetők – mondta.
A mintegy 16,8 milliárd forintos beruházással megépülő áruház az IKEA harmadik áruháza lesz Magyarországon, az épület szerkezete 70 százalékban elkészült – tájékoztatott a kommunikációs vezető.
Az IKEA a világ legnagyobb bútor-kiskereskedelmi konszernje, összesen 330 áruházzal rendelkezik 28 országban, franchise rendszerében pedig több mint 40 áruház üzemel.
Az IKEA Magyarország árbevétele a legutóbbi nyilvános adatok szerint a 2015. augusztus végéig tartó pénzügyi évben csaknem 14 százalékkal, 47 milliárd forintra nőtt. A saját tőke 4,151 milliárd forint volt az egy évvel korábbi 2,023 milliárd forint után. Az adózott eredmény 2,477 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi 1,628 milliárd forintról. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NGM: ősztől új pályázat segíti a munkakörülmények fejlesztését – 4,5 milliárd forint a hazai kkv-k támogatására
Ősztől új pályázat segíti a munkakörülmények fejlesztését, 4,5 milliárd forint…
Tovább olvasom >Új célcsoportot ért el a kormány a munkáshitellel – fiatal pályakezdők és alacsonyabb végzettségűek is belépnek a hitelpiacra
Jelentős érdeklődés övezte a 2024 januárjában bevezetett munkáshitelt: az év…
Tovább olvasom >Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >