Szépségnap rászorulóknak – a Baptista Szeretetszolgálat nőnapi programját támogatta a Rossmann
Nőnap alkalmából rendeztek szépségnapot a Baptista Szeretetszolgálat intézményeiben, az anyaotthonokban és a hajléktalanszállókon élő hátrányos helyzetű hölgyek számára. Az eseményen önkéntes fodrászok, kozmetikusok és szépség-tanácsadók kezei között szépülhettek a vendégek, amelyhez az eszközöket a szakemberek számára a Rossmann biztosította. A szeretetszolgálat a drogéria által felajánlott ajándékcsomagokkal is kedveskedett minden résztvevőnek.
„Ezen a napon minden a hölgyekről szólt, mindannyian igazi, varázslatos nőnek érezhették magukat, támogatóinknak köszönhetően sok ajándékot, kozmetikumot és virágot kaptak, sőt, tombolán is számos értékes nyeremény talált gazdára”
– mesélte Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat PR vezetője.
A hölgyek nagy része visszatérő vendég ezen a rendezvényen, hiszen a Baptista Szeretetszolgálat évek óta rendezi meg a nőnapi szépségnapot számukra. Legtöbbjüknek nincs lehetősége máskor a külsőjével foglalkozni, ezért is várják különösen minden évben ezt a rendezvényt, hogy hajat vágassanak és élvezhessék, amikor profi kozmetikusok sminkelik ki őket. A szeretetszolgálat a jövőben is szeretne egy évben legalább egy napot biztosítani számukra, amikor teljesen kikapcsolódhatnak, szépítkezhetnek és ajándékokkal térhetnek haza.
„Drogériaként kiemelten fontosak számunkra a nők és az őket mindenféle élethelyzetben támogató ügyek, a Baptista Szeretetszolgálat folyamatos munkája pedig kiemelkedő ebben. Nőnapi rendezvényük olyan hiánypótló esemény, amelyhez évek óta szívesen járulunk hozzá a termékeinkkel”
– tette hozzá Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >