Szemüveg és koncertjegy a hipermarketekben
Optikai pultokat nyit 84 szigetországi áruházában a brit Asda hipermarket-lánc. A hatalmas erejű és rengeteg fogyasztót elérő üzletláncok egyre gyakrabban árusítanak profiljuktól merőben eltérő termékeket.
Az Asda – mely Angliában a Tesco egyik legfőbb vetélytársa – ráadásul komoly kedvezményeket is kínál, például teljesen ingyen tesznek a lencsére tükröződésmentes bevonatot (ezért a szaküzletekben akár 30 fontot is elkérnek).
Az elmúlt években egyre több olyan új termékcsoporttal is találkozhattunk a szuper- és hipermarketekben, amelyek nem kapcsolódnak szorosan az áruházláncok profiljához.
Ilyen extra-szolgáltatások voltak az elsők között a saját márkás benzinkutak. Mára megszokott látvány az Auchan vagy a Metro melletti kis kút, a Tesco pedig bérbeadta kútjait a Shellnek. A jövő ebben a szegmensben is a keménydiszkontoké lehet: az Aldinak már Ausztriában is vannak igencsdak kedvelt benzinkútjai.
Egyre fontosabb szolgáltatás az utazásközvetítés. Hazánkban a Lidl és a Tesco is foglalkozik a turizmussal.
Egyre több helyen (egyelőre elsősorban még Nyugat-Európában) jelenik meg a repülőjegy és koncertjegy-árusítás. Csehországban idén októberben a Lidl-boltokban jelentős kedvezménnyel lehet vonatjegyeket vásárolni, a nemzeti vasúttársaság azonban azt sem zárta ki, hogy a különleges együttműködés akár hosszú távon is működhet.
Az extrák közül a legérdekesebbek az áruházláncok pénzügyi szolgáltatásai. A Sainsbury's és a Tesco bankjai kimondottan kedveltek Nagy-Britanniában, hiszen az áruházláncok neve összekapcsolódik az olcsósággal, így az ügyfelek a pénzügyi szolgáltatásban is ezt várják el – írja a pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >