Személyi változások a Tchibo Budapest Kft. vezetőségében
A Tchibo Budapest Kft. új üzletágainak dinamikus fejlesztése érdekében képzett szakemberekkel bővíti menedzsmentjét. Az online kereskedelmi és a shop üzletág vezetésében bekövetkezett változások biztosítják az üzletágak stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelését, valamint a Tchibo üzletek vásárlóközpontú, magas színvonalú üzemeltetését.
A Tchibo Budapest Kft. Mészáros Zsoltot (44) nevezte ki ügyvezető igazgatónak. A korábban marketingigazgatóként dolgozó szakember a Lengyelországba visszatérő Andrzej Jackiewiczet váltja, aki több éven át sikeresen vezette a Tchibot Magyarországon. Az új vezető feladatának tekinti, hogy növelje hazánkban Tchibo egyedi üzleti modelljének ismertségét és tovább erősítse a cég magyar piaci pozícióját.
Mészáros Zsolt kereskedelmi diplomáját a budapesti Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán szerezte, majd később Dél-Afrikában, marketing szakirányon végzett. Szakmai karrierjét az Unilever Magyarország Kft.-nél kezdte, majd 13 év múltán a Borsodi Sörgyár Zrt.-hez került, ahol marketing- valamint kereskedelmi igazgatóként dolgozott.
A Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját 2013. január 1-től Laczó Eszter (39) tölti be. A szakember feladata az egységes marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása a Tchibo kávé- és non-food üzletágában egyaránt.
A Laczó Eszter 2000-ben végzett a Budapesti Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakán, s 13 éves FMCG területén szerzett tapasztalattal rendelkezik a marketing és trade marketing feladatok menedzselése területén. Karrierjét a Kraft Foods-nál kezdte, majd 2002-től a Reckitt Benckisernél bővítette szakmai ismereteit és vezetői tapasztalatit. Szakmai pályafutását 2007-től a Danone-nál folytatta, mint Brand Manager, majd 2011-től a Danone barcelonai központjában töltött be Global Brand Marketing Manager pozíciót.
A Tchibo 2012 márciusában indította el Magyarországon online kereskedelmi üzletágát. A terület stratégiai szerepének és üzleti eredményének növelése érdekében a vállalat nagy tapasztalattal rendelkező vezetőt nevezett ki az üzletág élére. 2012. december 3-tól az ECommerce üzletág vezetői pozícióját Németh Norbert (38) tölti be, aki 12 éves szakmai tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce, az on-line média és a digitális marketing területén.
Szakmai pályafutását az Expressz.hu Kiadónál kezdte, majd 2000-2008 között a Sanoma Magazines International-nél (Sanoma Magazines kiadócsoport) folytatta munkásságát. Mielőtt elvállalta a Sanoma Media E-Commerce igazgatói pozícióját, 2 évet töltött Londonban a Business Monitor International cégnél, mint digital marketing es E-Commerce üzletágvezető. Marketingigazgatóként irányította és menedzselte a 20 legfontosabb Sanoma portál teljes marketing aktivitását.
A Tchibo Budapest Kft. Shop üzletágának új vezetője Várbíró Gergely (33). Feladata a teljes Shop üzletági csapattal együtt a Tchibo üzleteinek operatív működésének és az eredmények új szintre emelése, a Tchibo üzletek vásárlóközpontú, magas színvonalú üzemeltetése.
Várbíró Gergely diplomáját 2004-ben szerezte a Budapesti Gazdasági Főiskola nemzetközi kommunikáció és PR szakán. 2003 óta dolgozik a kiskereskedelem, vendéglátás területén. A szakember 2007-től az AmRest Hungary Kft-nél dolgozott területi vezetőként, majd régiós vezetőként ő irányította a 9 budapesti, valamint a debreceni KFC éttermet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >