Személyi változások a Nestlé Hungária vezetésében
Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé Food Üzletágát. Fő feladata az üzletág továbbfejlesztése lesz, válaszokat találva a megváltozott táplálkozási szokások miatti kihívásokra. A szakember emellett továbbra is ellátja a Nestlé Fogyasztói Marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.
Szilva Mónika több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok Üzletágat vezette, irányítása alatt került bevezetésre a kapszulás kávék piacán a ma már piacvezető NESCAFÉ Dolce Gusto, majd indult el a NESCAFÉ Dolce Gusto webshop. 2016-ban a Nestlé Vállalati Kommunikációs és Fogyasztói Marketing Igazgatója lett, ő felelt többek között a vállalat külső és belső kommunikációjáért, ideértve a kríziskommunikációt és a Nestlé márka építését is.
2019. január 1-től Bálint Gergely tölti be a Nestlé Hungária Kereskedelmi Igazgatói pozícióját. A szakember 8 év FMCG kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához Category Sales Managerként.
Két évvel később a vállalat Out of Home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a cég Food üzletágát irányította.
Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra.
Kapcsolódó cikkeink
KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >