Személyi változások a Nestlé Hungária vezetésében
Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé Food Üzletágát. Fő feladata az üzletág továbbfejlesztése lesz, válaszokat találva a megváltozott táplálkozási szokások miatti kihívásokra. A szakember emellett továbbra is ellátja a Nestlé Fogyasztói Marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.
Szilva Mónika több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok Üzletágat vezette, irányítása alatt került bevezetésre a kapszulás kávék piacán a ma már piacvezető NESCAFÉ Dolce Gusto, majd indult el a NESCAFÉ Dolce Gusto webshop. 2016-ban a Nestlé Vállalati Kommunikációs és Fogyasztói Marketing Igazgatója lett, ő felelt többek között a vállalat külső és belső kommunikációjáért, ideértve a kríziskommunikációt és a Nestlé márka építését is.
2019. január 1-től Bálint Gergely tölti be a Nestlé Hungária Kereskedelmi Igazgatói pozícióját. A szakember 8 év FMCG kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához Category Sales Managerként.
Két évvel később a vállalat Out of Home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a cég Food üzletágát irányította.
Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra.
Kapcsolódó cikkeink
Sikeresen végeztek az első duális szakképzésben résztvevő diákok a Nestlé Hungária szerencsi oktatóközpontjába
Idén végeztek az első olyan diákok Szerencsen, akik a Nestlé…
Tovább olvasom >Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >