Személyi változások a Beiersdorf Kft-nél
A Beiersdorf magyarországi leányvállalatánál 2012 januárjától Jan Habes váltja Thomas Lichtblaut a cég ügyvezető igazgatói székében. Thomas Lichtblau a Beiersdorf svájci leányvállalatánál folytatja munkáját ügyvezető igazgatóként.
Az 52 éves marketing szakember Csehországban és Angliában végezte tanulmányait, ahol közgazdasági és üzleti ismereteket szerzett. Pályájának kezdetén a Procter&Gamble-nél, mint Brand Manager tevékenykedett. Ezt követően a Bristol-Myers Squibb cégcsoportnál a közönségcikk divíziójáért felelős Marketing Managerként dolgozott, ahol más divíziók marketing tanácsadójaként is közreműködött.
Jan Habes 1996-ban került a Beiersdorf csoporthoz, ahol a cseh és a szlovák piac felelőseként megduplázta a NIVEA Body piaci részesedését, a NIVEA Visage és a NIVEA Deo termékcsaládot piacvezetővé tette. Később a cég osztrák központjában kereskedelmi és pénzügyi területen dolgozott, mely idő alatt fontos szerepet töltött be a romániai és a horvátországi Beiersdorf leányvállalat létrehozásában is. 2000-ben üzletfejlesztési és marketing vezetőnek nevezték ki Ausztriában és a közép-kelet-európai régióban. Ezen időszak egyik legsikeresebb eredménye, hogy a NIVEA tusfürdők, illetve a NIVEA hajápoló termékcsalád piacvezető pozícióját jelentősen előmozdította. Ezen kívül nevéhez kapcsolható a NIVEA Deo legsikeresebb TV kampányának bemutatása is. 2003-tól 2011-ig General Managerként, majd Country Managerként felelt a cseh és a szlovák leányvállalat sikeres működéséért, vezetőként az elmúlt másfél évtizedben jelentősen elősegítette a vállalat stabil növekedését, eredményességét és piacvezető szerepét.
A háromgyermekes családapa szabadidejében sokat síel, szeret bowlingozni, röplabdázni, de a hegymászást is szívesen gyakorolja, emellett ha teheti, szívesen zongorázik vagy gitározik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >