Személyi változások a Beiersdorf Kft-nél
A Beiersdorf magyarországi leányvállalatánál 2012 januárjától Jan Habes váltja Thomas Lichtblaut a cég ügyvezető igazgatói székében. Thomas Lichtblau a Beiersdorf svájci leányvállalatánál folytatja munkáját ügyvezető igazgatóként.
Az 52 éves marketing szakember Csehországban és Angliában végezte tanulmányait, ahol közgazdasági és üzleti ismereteket szerzett. Pályájának kezdetén a Procter&Gamble-nél, mint Brand Manager tevékenykedett. Ezt követően a Bristol-Myers Squibb cégcsoportnál a közönségcikk divíziójáért felelős Marketing Managerként dolgozott, ahol más divíziók marketing tanácsadójaként is közreműködött.
Jan Habes 1996-ban került a Beiersdorf csoporthoz, ahol a cseh és a szlovák piac felelőseként megduplázta a NIVEA Body piaci részesedését, a NIVEA Visage és a NIVEA Deo termékcsaládot piacvezetővé tette. Később a cég osztrák központjában kereskedelmi és pénzügyi területen dolgozott, mely idő alatt fontos szerepet töltött be a romániai és a horvátországi Beiersdorf leányvállalat létrehozásában is. 2000-ben üzletfejlesztési és marketing vezetőnek nevezték ki Ausztriában és a közép-kelet-európai régióban. Ezen időszak egyik legsikeresebb eredménye, hogy a NIVEA tusfürdők, illetve a NIVEA hajápoló termékcsalád piacvezető pozícióját jelentősen előmozdította. Ezen kívül nevéhez kapcsolható a NIVEA Deo legsikeresebb TV kampányának bemutatása is. 2003-tól 2011-ig General Managerként, majd Country Managerként felelt a cseh és a szlovák leányvállalat sikeres működéséért, vezetőként az elmúlt másfél évtizedben jelentősen elősegítette a vállalat stabil növekedését, eredményességét és piacvezető szerepét.
A háromgyermekes családapa szabadidejében sokat síel, szeret bowlingozni, röplabdázni, de a hegymászást is szívesen gyakorolja, emellett ha teheti, szívesen zongorázik vagy gitározik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >