Személyi változások a Beiersdorf Kft-nél
A Beiersdorf magyarországi leányvállalatánál 2012 januárjától Jan Habes váltja Thomas Lichtblaut a cég ügyvezető igazgatói székében. Thomas Lichtblau a Beiersdorf svájci leányvállalatánál folytatja munkáját ügyvezető igazgatóként.
Az 52 éves marketing szakember Csehországban és Angliában végezte tanulmányait, ahol közgazdasági és üzleti ismereteket szerzett. Pályájának kezdetén a Procter&Gamble-nél, mint Brand Manager tevékenykedett. Ezt követően a Bristol-Myers Squibb cégcsoportnál a közönségcikk divíziójáért felelős Marketing Managerként dolgozott, ahol más divíziók marketing tanácsadójaként is közreműködött.
Jan Habes 1996-ban került a Beiersdorf csoporthoz, ahol a cseh és a szlovák piac felelőseként megduplázta a NIVEA Body piaci részesedését, a NIVEA Visage és a NIVEA Deo termékcsaládot piacvezetővé tette. Később a cég osztrák központjában kereskedelmi és pénzügyi területen dolgozott, mely idő alatt fontos szerepet töltött be a romániai és a horvátországi Beiersdorf leányvállalat létrehozásában is. 2000-ben üzletfejlesztési és marketing vezetőnek nevezték ki Ausztriában és a közép-kelet-európai régióban. Ezen időszak egyik legsikeresebb eredménye, hogy a NIVEA tusfürdők, illetve a NIVEA hajápoló termékcsalád piacvezető pozícióját jelentősen előmozdította. Ezen kívül nevéhez kapcsolható a NIVEA Deo legsikeresebb TV kampányának bemutatása is. 2003-tól 2011-ig General Managerként, majd Country Managerként felelt a cseh és a szlovák leányvállalat sikeres működéséért, vezetőként az elmúlt másfél évtizedben jelentősen elősegítette a vállalat stabil növekedését, eredményességét és piacvezető szerepét.
A háromgyermekes családapa szabadidejében sokat síel, szeret bowlingozni, röplabdázni, de a hegymászást is szívesen gyakorolja, emellett ha teheti, szívesen zongorázik vagy gitározik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >