Személyesen ügyelte Norbi a Ledo Update-ot
Az Update-programmal való együttműködés előkészületei 2005-ben kezdődtek a Ledónál, de egy egészséges édesség kifejlesztésének ötlete már régebb óta érlelődött a cégnél. – Éreztük, hogy Magyarországon a túlsúly jelentős probléma, s nekünk, mint fagylaltgyártónak ebben felelősséget kell vállalnunk, a probléma megoldásában aktív szerepet kell betöltenünk – mondja Eduardo Damas ügyvezető igazgató.
A hosszas fejlesztői munka után tavaly elsőként jelent meg a Ledo Update jégkrém. Norbi az elvárásai kommunikálásán túl személyesen is részt vett a fejlesztésben, többször ellátogatott a cég zágrábi laboratóriumába, és minden részletre nagyon gondosan odafigyelt. A családi kiszerelés két ízvariációban került piacra, s a fogyasztók körében nagy sikert aratott. Május végén egy új Update jégkrémmel, a LEDO Update Kinggel rukkol elő a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >