Személyesen ügyelte Norbi a Ledo Update-ot
Az Update-programmal való együttműködés előkészületei 2005-ben kezdődtek a Ledónál, de egy egészséges édesség kifejlesztésének ötlete már régebb óta érlelődött a cégnél. – Éreztük, hogy Magyarországon a túlsúly jelentős probléma, s nekünk, mint fagylaltgyártónak ebben felelősséget kell vállalnunk, a probléma megoldásában aktív szerepet kell betöltenünk – mondja Eduardo Damas ügyvezető igazgató.
A hosszas fejlesztői munka után tavaly elsőként jelent meg a Ledo Update jégkrém. Norbi az elvárásai kommunikálásán túl személyesen is részt vett a fejlesztésben, többször ellátogatott a cég zágrábi laboratóriumába, és minden részletre nagyon gondosan odafigyelt. A családi kiszerelés két ízvariációban került piacra, s a fogyasztók körében nagy sikert aratott. Május végén egy új Update jégkrémmel, a LEDO Update Kinggel rukkol elő a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >