Személyesen ügyelte Norbi a Ledo Update-ot
Az Update-programmal való együttműködés előkészületei 2005-ben kezdődtek a Ledónál, de egy egészséges édesség kifejlesztésének ötlete már régebb óta érlelődött a cégnél. – Éreztük, hogy Magyarországon a túlsúly jelentős probléma, s nekünk, mint fagylaltgyártónak ebben felelősséget kell vállalnunk, a probléma megoldásában aktív szerepet kell betöltenünk – mondja Eduardo Damas ügyvezető igazgató.
A hosszas fejlesztői munka után tavaly elsőként jelent meg a Ledo Update jégkrém. Norbi az elvárásai kommunikálásán túl személyesen is részt vett a fejlesztésben, többször ellátogatott a cég zágrábi laboratóriumába, és minden részletre nagyon gondosan odafigyelt. A családi kiszerelés két ízvariációban került piacra, s a fogyasztók körében nagy sikert aratott. Május végén egy új Update jégkrémmel, a LEDO Update Kinggel rukkol elő a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >