Személyesen ügyelte Norbi a Ledo Update-ot
Az Update-programmal való együttműködés előkészületei 2005-ben kezdődtek a Ledónál, de egy egészséges édesség kifejlesztésének ötlete már régebb óta érlelődött a cégnél. – Éreztük, hogy Magyarországon a túlsúly jelentős probléma, s nekünk, mint fagylaltgyártónak ebben felelősséget kell vállalnunk, a probléma megoldásában aktív szerepet kell betöltenünk – mondja Eduardo Damas ügyvezető igazgató.
A hosszas fejlesztői munka után tavaly elsőként jelent meg a Ledo Update jégkrém. Norbi az elvárásai kommunikálásán túl személyesen is részt vett a fejlesztésben, többször ellátogatott a cég zágrábi laboratóriumába, és minden részletre nagyon gondosan odafigyelt. A családi kiszerelés két ízvariációban került piacra, s a fogyasztók körében nagy sikert aratott. Május végén egy új Update jégkrémmel, a LEDO Update Kinggel rukkol elő a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >