Személyes kapcsolattartásra hívja fel a figyelmet a NESCAFÉ 3in1
Élőben jobb! – üzeni a NESCAFÉ 3in1. A HPS Communication által készített kampányban az online beszélgetésekből eredő félreértések kerülnek középpontba. Ehhez Tamáska Gabi új dallal és videóval, a DORKO pedig a márkával közösen megálmodott kollekcióval csatlakozott.
A NESCAFÉ mindig is elkötelezett volt a személyes, valódi kapcsolattartás iránt, erre reflektál legújabb kampányában is, megszólítva a fiatal felnőtteket. A főleg online térben kommunikáló korosztály számára nem ismeretlenek a hiányzó hangsúlyok, gesztusok és arckifejezések okozta félreértések, amelyek mind elkerülhetőek lehetnek egy személyes beszélgetés során. Erre hívja fel a márka a figyelmet különböző megoldásokkal és platformokon.
Az egyik ilyen a DORKO és NESCAFÉ 3in1 közös, limitált kollekciója, amelynek darabjain a legnépszerűbb és talán legidegesítőbb csetes kifejezések jelennek meg, mint a „Bocs, nem ide” vagy a „Pill”. Ezeket, a kampány részeként induló promócióban, NESCAFÉ 3in1 stickek beváltásával kedvezményesen is be lehet szerezni március 27-ig. Részletek a microsite-on.
A kampány üzenetét erősíti Tamáska Gabi legújabb, Élőben jobb című dala is. A fiatal énekesnő a célcsoport aktív tagjaként hitelesen szólítja meg a kortársait, a dalhoz pedig olyan szöveg készült, amely az online beszélgetésekből fakadó félreértésekkel kapcsolatos saját tapasztalatait mutat be. Az Élőben jobb gondolatiságot erősítve, a szerzemény egy exkluzív lakáskoncerten debütált, amelyen Gabi barátai és néhány rajongó vett részt. A dalhoz készülő videó is itt készült.
A kampányelemek sora látványos kültéri és digitális elemekkel egészül ki, úgy, mint országszerte kihelyezett citylight plakátok, online bannerek, valamint Youtube és egyéb social média hirdetések.
Kapcsolódó cikkeink
Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Specialty kávé: új hullám a csészében
A kőolaj után a világ második legnagyobb mennyiségben forgalmazott terméke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >