Szellemes termékkódolás
Alig pár héttel azután, hogy a Burger King bevezette új corporate designját, a McDonald’s is bemutatta világszerte bevezetni tervezett csomagolásdizájnját. A Pearlfisher kreatív ügynökség által készített új vizuális elemek könnyed érzéseket vannak hivatva közvetíteni.
Nos, hogy ezek nálunk is kiváltanak-e majd mekis életérzést, az megjósolhatatlan, de az új grafikai elemek valóban játékosak, szellemesek, és ami a legfontosabb, végtelenül egyszerűen, de jól azonosíthatóan jelzik tartalmukat. A sajtburger csomagolásán egy sárga csík, a tojásos muffinén egy alig stilizált tükörtojás, a Filet-O-Fishen néhány hullám: könnyen dekódolható a teljes választék. A sült krumpli kartontasakja maradt sima piros, de abban is van némi truváj: a belsejét nyomják meg hasábformájú sárga csíkokkal. //
Kapcsolódó cikkeink
Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zokniba szőtt segítség: egy pár megvásárlásával bárki támogathatja a beteg gyermekeket és családjukat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rácz Jenő álmodta meg a hazai McDonald’s legújabb menüjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Turisztikai kisvállalkozásokat támogató digitális kompetenciaközpontot hoznak létre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visit Hungary: több százezer utazó töltötte itthon az őszi szünetet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB: módosultak az utasbiztosítások feltételei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


