Széll Hajnalka az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója
A nyár folyamán átszervezés történt az Auchan Magyarország vezetésében. A vállalat valamennyi kommunikációs területe Széll Hajnalka irányítása alatt egy kézbe kerül. A már korábban is Széll Hajnalkához tartozó külső és belső kommunikáción kívül a jövőben a marketingkommunikációt, a vásárlói kapcsolatokat, az árimázst, a CSR, valamint a corporate és stakeholder kommunikációt is felügyeli majd.
Széll Hajnalka vezetése alá került szeptember elsejétől az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, erőteljesebb, integrált megvalósításra ad lehetőséget minden területen, a PR és marketing mellett a vásárlóit, a CSR-t, a stakeholdert és az árimázst is felölelve.
Az új országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgató kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be a soroksári áruház pénztárcsapatának irányítójaként. 2002-ben a budaörsi hipermarket pénztárvezetője, majd HR vezetője lett. 2007-től a központban folytatta munkáját, ahol a központi szolgáltatások humán erőforrás igazgatói pozícióját töltötte be. 2011 és 2015 között személyzeti és szociális igazgatóként, 2015-től képzési és fejlesztési igazgatóként, 2017 óta országos humán erőforrás és kommunikációs igazgatóként erősítette az Auchan vezetőségét. A hazai mellett jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, valamint stratégiai szerepe van az Axe2 munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
Új pozíciójában a szakember elsősorban az Auchan árimázsának javítására, a márka- attraktivitás növelésére és a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a kiskereskedelmi vállalat Magyarország vezető CSR márkájává válhat.
„Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése. Ehhez nagyszerű csapatok állnak a rendelkezésemre, nekem elsősorban a munkájuk összehangolása és egy-egy kiemelt kommunikációs cél megvalósítása lesz a feladatom”
– mondta el Széll Hajnalka friss pozíciójáról.
Az új feladatkör egyben búcsút is jelent a korábbitól, az országos HR igazgatói teendőket Sós Gabriella veszi át.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >A Tesco publikálta Sokszínűségi, esélyegyenlőségi és befogadási jelentését
A Tesco immár negyedik alkalommal mutatja be transzparensen, mit tesz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >