Széll Hajnalka az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója
A nyár folyamán átszervezés történt az Auchan Magyarország vezetésében. A vállalat valamennyi kommunikációs területe Széll Hajnalka irányítása alatt egy kézbe kerül. A már korábban is Széll Hajnalkához tartozó külső és belső kommunikáción kívül a jövőben a marketingkommunikációt, a vásárlói kapcsolatokat, az árimázst, a CSR, valamint a corporate és stakeholder kommunikációt is felügyeli majd.

Széll Hajnalka
Széll Hajnalka vezetése alá került szeptember elsejétől az Auchan Magyarország teljes kommunikációja, ami az eddigieknél is összehangoltabb, erőteljesebb, integrált megvalósításra ad lehetőséget minden területen, a PR és marketing mellett a vásárlóit, a CSR-t, a stakeholdert és az árimázst is felölelve.
Az új országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgató kivételes karriert tudhat magáénak az Auchanban, ahova 2001-ben lépett be a soroksári áruház pénztárcsapatának irányítójaként. 2002-ben a budaörsi hipermarket pénztárvezetője, majd HR vezetője lett. 2007-től a központban folytatta munkáját, ahol a központi szolgáltatások humán erőforrás igazgatói pozícióját töltötte be. 2011 és 2015 között személyzeti és szociális igazgatóként, 2015-től képzési és fejlesztési igazgatóként, 2017 óta országos humán erőforrás és kommunikációs igazgatóként erősítette az Auchan vezetőségét. A hazai mellett jelentős nemzetközi tapasztalattal is rendelkezik, ugyanis felügyelő bizottsági tag az Auchan spanyolországi leányvállalatánál, valamint stratégiai szerepe van az Axe2 munkáltatói márkaprojekt kidolgozásában.
Új pozíciójában a szakember elsősorban az Auchan árimázsának javítására, a márka- attraktivitás növelésére és a vásárlói kapcsolatok élményközpontúságára kíván összpontosítani. Emellett kiemelten kezeli a hűségprogram digitális fejlesztését, valamint olyan akciók és intézkedések bevezetését, amelyekkel a kiskereskedelmi vállalat Magyarország vezető CSR márkájává válhat.
„Bízom benne, hogy az irányításommal igazán hatékony és egymást erősítő kommunikációt folytathatunk minden területen, amivel elsődleges célom a vásárlói elégedettség növelése. Ehhez nagyszerű csapatok állnak a rendelkezésemre, nekem elsősorban a munkájuk összehangolása és egy-egy kiemelt kommunikációs cél megvalósítása lesz a feladatom”
– mondta el Széll Hajnalka friss pozíciójáról.
Az új feladatkör egyben búcsút is jelent a korábbitól, az országos HR igazgatói teendőket Sós Gabriella veszi át.
Kapcsolódó cikkeink
Operatív idők – X. Zsendülés Kertészeti Konferencia
A tavasz beköszöntével nem csupán a természet, hanem a kertészek…
Tovább olvasom >27%-os árcsökkenéssel ünnepli 27 éves születésnapját a magyar Auchan
Az Auchan Magyarország májusban ünnepli 27. évfordulóját. Ez alkalomból négy…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t Budapesten
Április 10-én megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >