Szélesíti saját márkás választékát a Rossmann
A Rossmann idei célkitűzésének tekinti saját márkás termékpalettájának bővítését, jelenleg is több mint 500 új termék bevezetése van folyamatban. A kiskereskedelemben, ezen belül a drogériaszegmensben is fordulatot hozott a múlt év, a vásárlói árérzékenység fokozódása miatt kulcsfontosságú szerepet játszanak a hűségprogramok és az ehhez kapcsolódó kedvezmények.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
– A teljes tavalyi forgalom volumenét tekintve saját márkás termékek közül a személyes ápolási cikkek (mint például az Isana, For Your Beauty és a Prokudent) részesedése volt a legmagasabb. Második helyen állnak az állateledelek, a harmadikon pedig higiéniai termékek
– mondta Németh Kornél, a Rossmann ügyvezetője.
Flórián László ügyvezető igazgató közölte továbbá, hogy a Rossmann+ VIP tagjainak száma tavaly 200 ezer fővel nőtt, így ma már 2 millió ember tartozik a hűségprogramba.
– Vásárlásaikat és megtakarításaikat már több százezren követik nyomon a Rossmann webshopban és a nemrégiben megújult mobilappon is, a közösségimédia-csoportokban pedig egymásnak adják a tippeket a vásárlók arról, hogy éppen melyik láncnál a legolcsóbb egy adott termék
– tette hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
Harmadára csökkent bizonyos termékek ára az árrésstopnak köszönhetően
A Bankmonitor szakértői azt vizsgálták meg helyszíni árvizsgálat keretében, hogy…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >