Szekszárdi értékek: autó és vörösbor
A város nyolc neves borásza mutatta be legjobb borait a Toyota helyi képviselője által szervezett rendezvényen, november végén.
A Kocsis és Társa Kft. vevőkapcsolataik erősítése érdekében először tavaly rendezte meg a Szekszárdi Bormustrát. Az idei rendezvényen részt vett Miyasaka Junichi, a Toyota Motor Hungary elnöke is. A jó hangulatú vevőtalálkozón az 1925 hektárnyi szekszárdi szőlőskerteket fémjelző Bodri, Duzsi, Fritz, Liszt, Remete, Takler, Vesztergombi és Vida borászatok több mint 30 fajta borát kóstolhatták meg a vendégek. A hatféle kadarka mellett a biztonságosabb termelési lehetőségek miatt terjedő bikavér és cabernet franc alkotta a kínálat gerincét.
A szekszárdi borvidék közös marketingjére törekvő, országosan ismert szakemberek a helyi értékek összefogásának tartják a rendezvényt, és megszervezésében jövőre is részt vesznek.
A vendéglátás jó hangulatáról a szekszárdi Muslinca férfi kórus bordalokból összeállított műsorral gondoskodott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >