Szekszárdi értékek: autó és vörösbor
A város nyolc neves borásza mutatta be legjobb borait a Toyota helyi képviselője által szervezett rendezvényen, november végén.
A Kocsis és Társa Kft. vevőkapcsolataik erősítése érdekében először tavaly rendezte meg a Szekszárdi Bormustrát. Az idei rendezvényen részt vett Miyasaka Junichi, a Toyota Motor Hungary elnöke is. A jó hangulatú vevőtalálkozón az 1925 hektárnyi szekszárdi szőlőskerteket fémjelző Bodri, Duzsi, Fritz, Liszt, Remete, Takler, Vesztergombi és Vida borászatok több mint 30 fajta borát kóstolhatták meg a vendégek. A hatféle kadarka mellett a biztonságosabb termelési lehetőségek miatt terjedő bikavér és cabernet franc alkotta a kínálat gerincét.
A szekszárdi borvidék közös marketingjére törekvő, országosan ismert szakemberek a helyi értékek összefogásának tartják a rendezvényt, és megszervezésében jövőre is részt vesznek.
A vendéglátás jó hangulatáról a szekszárdi Muslinca férfi kórus bordalokból összeállított műsorral gondoskodott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >