Szekszárdi értékek: autó és vörösbor
A város nyolc neves borásza mutatta be legjobb borait a Toyota helyi képviselője által szervezett rendezvényen, november végén.
A Kocsis és Társa Kft. vevőkapcsolataik erősítése érdekében először tavaly rendezte meg a Szekszárdi Bormustrát. Az idei rendezvényen részt vett Miyasaka Junichi, a Toyota Motor Hungary elnöke is. A jó hangulatú vevőtalálkozón az 1925 hektárnyi szekszárdi szőlőskerteket fémjelző Bodri, Duzsi, Fritz, Liszt, Remete, Takler, Vesztergombi és Vida borászatok több mint 30 fajta borát kóstolhatták meg a vendégek. A hatféle kadarka mellett a biztonságosabb termelési lehetőségek miatt terjedő bikavér és cabernet franc alkotta a kínálat gerincét.
A szekszárdi borvidék közös marketingjére törekvő, országosan ismert szakemberek a helyi értékek összefogásának tartják a rendezvényt, és megszervezésében jövőre is részt vesznek.
A vendéglátás jó hangulatáról a szekszárdi Muslinca férfi kórus bordalokból összeállított műsorral gondoskodott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >