Szekszárdi értékek: autó és vörösbor
A város nyolc neves borásza mutatta be legjobb borait a Toyota helyi képviselője által szervezett rendezvényen, november végén.
A Kocsis és Társa Kft. vevőkapcsolataik erősítése érdekében először tavaly rendezte meg a Szekszárdi Bormustrát. Az idei rendezvényen részt vett Miyasaka Junichi, a Toyota Motor Hungary elnöke is. A jó hangulatú vevőtalálkozón az 1925 hektárnyi szekszárdi szőlőskerteket fémjelző Bodri, Duzsi, Fritz, Liszt, Remete, Takler, Vesztergombi és Vida borászatok több mint 30 fajta borát kóstolhatták meg a vendégek. A hatféle kadarka mellett a biztonságosabb termelési lehetőségek miatt terjedő bikavér és cabernet franc alkotta a kínálat gerincét.
A szekszárdi borvidék közös marketingjére törekvő, országosan ismert szakemberek a helyi értékek összefogásának tartják a rendezvényt, és megszervezésében jövőre is részt vesznek.
A vendéglátás jó hangulatáról a szekszárdi Muslinca férfi kórus bordalokból összeállított műsorral gondoskodott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >