Százezer korsónyi sört oszt ki a BrewDog a Spartan és Tough Mudder versenyeken
A BrewDog a világ vezető akadályfutásait szervező Tough Mudderrel és a Spartannal lépett együttműködésre az Egyesült Királyságban, melynek értelmében sört biztosít a 2023-2024-es szezon versenyei során a célba érkezőknek.
Az együttműködést egy pop-up sörparti nyitja április 14-én az észak-londoni Finsbury Parkban, ahol a közönség tagjai kipróbálhatják a Tough Mudder és a Spartan akadályokat és a megerőltető tevékenységben résztvevők jutalma egy ingyen sör lesz. Ugyanezen a hétvégén (április 15-16.) ugyanezen a helyszínen egy Tough Mudder eseményre is sor kerül 7000 fő részvételével.
A partnerség keretében a Tough Mudder és Spartan rendezvények hivatalos finisher italaként minden egyes résztvevő, aki teljesíti a versenyt, egy ingyenes BrewDog LOST Lager sört kap. Az összesen 15 eseményt felölelő aktiváció során így közel 100.000 korsó ital kerül kiosztásra.
Lauren Carroll, a BrewDog marketingvezetője elmondta:
„Néhány év kihagyás után nagyon izgatottak vagyunk, hogy ismét összefoghatunk a Tough Mudderrel és a Spartannal. Az akadályok nevüknél és természetüknél fogva is kemények, így helyénvaló, ha a résztvevőknek van mit várniuk célba érkezéskor.”
„A Lost Lager egy olyan ital, amely valóban figyel a bolygóra és a természetre. És mi lehetne jobb módja annak, hogy eggyé váljunk a természettel, mint egy hosszas csata a sárral!”
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >