Szauter Zsolt az eMAG és az Extreme Digital új marketingvezetője
Magyarország piacvezető e-kereskedelmi márkáinak marketingtevékenységét 2021. áprilisától Szauter Zsolt koordinálja. A 34 éves marketingszakember az IKEA-tól érkezett az eMAG Magyarországhoz, és elsősorban az sarkallta a váltásra, hogy a pandémia alatt az online kereskedelem több évet ugrott előre a fejlettségben.
Az eMAG Magyarország és az Extreme Digital marketingigazgatói tisztségének betöltése előtt Szauter Zsolt 15 évet töltött el az IKEA hazai és külföldi leányvállalatainál. A két piacvezető magyar e-kereskedelmi márkával kapcsolatban a legfontosabb feladatának azt tartja, hogy mindkét márka képes legyen megtartani azokat a felhasználókat, akik a járványhelyzetben próbálták ki először az internetes vásárlást.
“Úgy gondolom, hogy egyesített kapacitásai révén a két márka hamarosan eljut egy olyan pontra, ahol nem csupán a piacvezető szerep megtartása a cél, hanem az, hogy célközönségeik körében diktálják a legújabb online vásárlási trendeket. Kereskedelmi szempontból a legnagyobb potenciált a visszatérő vásárlók arányának növelésében látom, ehhez pedig a teljes vásárlói út alatt kell olyan pluszt nyújtani az ügyfeleknek, amelyre a versenytársak nem képesek. A járvány egy éve alatt három évet ugrott előre a hazai e-kereskedelem fejlődése, kis túlzással hamarosan nem lesz értelme külön online és offline vásárlókról beszélnünk. A fizikai boltok szerepe megváltozik, találkozási pontként működnek majd, ahol az eladóktól vásárlás előtt szaktanácsokat lehet kérni. A kiskereskedelem jelenleg is zajló átalakulása során az eMAG és az Extreme Digital hibrid működési modellje komoly előnyt jelent” – mondta el kinevezése kapcsán Szauter Zsolt, az eMAG és az Extreme Digital marketingigazgatója.
Az eMAG Magyarország 2019. márciusában jelentette be, hogy összeolvad a magyarországi e-kereskedelem másik meghatározó szereplőjével, az Extreme Digitallal, 2020-ban pedig megnyitotta első magyarországi üzleteit is.
Az eMAG jelenleg három budapesti, és egy pécsi üzletet működtet, továbbá tavaly ősz óta országszerte közel 150 helyszínen működnek a társaság saját üzemeltetésű easybox csomagautomatái, amelyekből az év végére több százat telepítenek Magyarországon. A járvány alatt az eMAG-ról és az Extreme Digitalról érkező rendelések átvétele mellett idén tavasztól akár a termékek visszaküldését (például nem megfelelő ruhaméret esetén) is lehetővé tevő csomagautomaták rendkívül népszerűvé váltak a vásárlók körében, mivel érintkezésmentes átvételt tesznek lehetővé.
Kapcsolódó cikkeink
A GVH eljárást indított az Extreme Digital-eMAG-gal szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított az Extreme Digital-eMAG Korlátolt…
Tovább olvasom >Váltás az eMAG Magyarország élén
Daradics Kinga lett az eMAG Magyarország új ügyvezető igazgatója. Daradics…
Tovább olvasom >A Vatera online piactér kiválik az eMAG cégcsoportból
Az eMAG bejelentette, hogy kiválik a Vatera online piactér a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >