Szárnyalt a kereskedelem Lengyelországban
Az év első hónapjában éves szinten 20,9 százalékkal nőttek az eladások a lengyel kiskereskedelemben. Decemberhez képest 18,7 százalékos a visszaesés.Az élelmiszerből és
cigarettából származó bevételek
2008 januárjában éves szinten 12,5 százalékkal
nőttek, decemberhez képest a csökkenés 25
százalékos volt. A non-food kategóriákban
még nagyobb csaknem 27 százalékos volt az éves
szintű növekedés, de decemberről-januárra 23
százalékkal csökkent a kereslet.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >