Szárnyalt a kereskedelem Lengyelországban
Az év első hónapjában éves szinten 20,9 százalékkal nőttek az eladások a lengyel kiskereskedelemben. Decemberhez képest 18,7 százalékos a visszaesés.Az élelmiszerből és
cigarettából származó bevételek
2008 januárjában éves szinten 12,5 százalékkal
nőttek, decemberhez képest a csökkenés 25
százalékos volt. A non-food kategóriákban
még nagyobb csaknem 27 százalékos volt az éves
szintű növekedés, de decemberről-januárra 23
százalékkal csökkent a kereslet.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >