Szárnyal a spanyol chorizo-eladás az Egyesült Királyságban
A spanyol Consorcio del Chorizo Español gyártói csoport júliustól decemberig tartó kereskedelmi és fogyasztói marketingkampánya az Egyesült Királyságban meghozta eredményét.
A hagyományos alapanyagokból eredeti módszerrel készített húskészítmény ízét, minőségét és egészségességét bemutató kampány eredményeként szárnyal a chorizo a szigetországban.
A konzorciumhoz tartozó vállalatok által gyártott termékből az adatok szerint januártól szeptemberig 1,69 millió kilogrammnyi fogyott, ami 28%-os növekedést jelez az előző év azonos időszakához képest. Az Egyesült Királyság a konzorcium legnagyobb piaca, amely az export 60%-át adja.
A konzorcium igazgatója, Alejandro Alvarez-Canal Estrada az értékesítés idei növekedésével kapcsolatos optimizmus ellenére óvatosságra intett, tekintettel a kereskedelem előtt álló számos kihívásra. Szerinte figyelembe kell venni a tényt, hogy 2022 általában nehéz év volt az export szempontjából az infláció, az emelkedő nyersanyagárak és az energiaköltségek miatt. Felhívta a figyelmet a Brexitből adódó olyan problémákra is, mint például az állati eredetű termékekre vonatkozó vám- és egészségügyi ellenőrzések folyamatos elhalasztása körüli bizonytalanság. Mindehhez hozzájárul az egyre összetettebb és bizonytalanabb nemzetközi gazdasági és politikai környezet, aminek okán a konzorcium 2024-re vonatkozó célkitűzése az, hogy legalább a 2023. évihez hasonló eredményeket érjen el.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >