Szárnyal a spanyol chorizo-eladás az Egyesült Királyságban
A spanyol Consorcio del Chorizo Español gyártói csoport júliustól decemberig tartó kereskedelmi és fogyasztói marketingkampánya az Egyesült Királyságban meghozta eredményét.
A hagyományos alapanyagokból eredeti módszerrel készített húskészítmény ízét, minőségét és egészségességét bemutató kampány eredményeként szárnyal a chorizo a szigetországban.
A konzorciumhoz tartozó vállalatok által gyártott termékből az adatok szerint januártól szeptemberig 1,69 millió kilogrammnyi fogyott, ami 28%-os növekedést jelez az előző év azonos időszakához képest. Az Egyesült Királyság a konzorcium legnagyobb piaca, amely az export 60%-át adja.
A konzorcium igazgatója, Alejandro Alvarez-Canal Estrada az értékesítés idei növekedésével kapcsolatos optimizmus ellenére óvatosságra intett, tekintettel a kereskedelem előtt álló számos kihívásra. Szerinte figyelembe kell venni a tényt, hogy 2022 általában nehéz év volt az export szempontjából az infláció, az emelkedő nyersanyagárak és az energiaköltségek miatt. Felhívta a figyelmet a Brexitből adódó olyan problémákra is, mint például az állati eredetű termékekre vonatkozó vám- és egészségügyi ellenőrzések folyamatos elhalasztása körüli bizonytalanság. Mindehhez hozzájárul az egyre összetettebb és bizonytalanabb nemzetközi gazdasági és politikai környezet, aminek okán a konzorcium 2024-re vonatkozó célkitűzése az, hogy legalább a 2023. évihez hasonló eredményeket érjen el.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >