Szárnyal a spanyol chorizo-eladás az Egyesült Királyságban
A spanyol Consorcio del Chorizo Español gyártói csoport júliustól decemberig tartó kereskedelmi és fogyasztói marketingkampánya az Egyesült Királyságban meghozta eredményét.
A hagyományos alapanyagokból eredeti módszerrel készített húskészítmény ízét, minőségét és egészségességét bemutató kampány eredményeként szárnyal a chorizo a szigetországban.
A konzorciumhoz tartozó vállalatok által gyártott termékből az adatok szerint januártól szeptemberig 1,69 millió kilogrammnyi fogyott, ami 28%-os növekedést jelez az előző év azonos időszakához képest. Az Egyesült Királyság a konzorcium legnagyobb piaca, amely az export 60%-át adja.
A konzorcium igazgatója, Alejandro Alvarez-Canal Estrada az értékesítés idei növekedésével kapcsolatos optimizmus ellenére óvatosságra intett, tekintettel a kereskedelem előtt álló számos kihívásra. Szerinte figyelembe kell venni a tényt, hogy 2022 általában nehéz év volt az export szempontjából az infláció, az emelkedő nyersanyagárak és az energiaköltségek miatt. Felhívta a figyelmet a Brexitből adódó olyan problémákra is, mint például az állati eredetű termékekre vonatkozó vám- és egészségügyi ellenőrzések folyamatos elhalasztása körüli bizonytalanság. Mindehhez hozzájárul az egyre összetettebb és bizonytalanabb nemzetközi gazdasági és politikai környezet, aminek okán a konzorcium 2024-re vonatkozó célkitűzése az, hogy legalább a 2023. évihez hasonló eredményeket érjen el.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >