Számtalan meglepetéssel készülnek a HEINEKEN Hungária márkái
Ahogy azt a sörfogyasztók megszokhatták, az idei szezonra is számtalan meglepetéssel készülnek a HEINEKEN Hungária márkái. Lapunkat Gheorghe-Sever Andresz kereskedelmi igazgató és Jan-Willem Van Wensem, marketing és trade marketing igazgató tájékoztatta a várható újdonságokról, aktivitásokról.
– Mennyire újító a magyar piacon a HEINEKEN?
Jan-Willem Van Wensem: – Az innováció, mely az egyik legfontosabb vállalati értékünk, alapvetően meghatározza a működésünket. Folyamatosan igyekszünk diktálni a piacon. A tavalyi évben például 22 különböző új terméket vezettünk be egyszerre, amely példanélküli teljesítmény. A Soproni Frissen Csapolt például az egész cégcsoport tekintetében egyedülálló innovációnak számít, amelyet itt, Magyarországon vezettünk be először. Komplex gyártási és logisztikai folyamatai miatt a magyar megoldást globális szinten is elismerték a cégcsoporton belül. Idén is igyekszünk újdonságokkal szolgálni, mindamellett, hogy jól bevált termékeinket is tovább népszerűsítjük.
Innovációink feltétele, hogy folyamatosan újat alkossunk, és beruházásainkkal ezt támogassuk is. Ezek közül a legfrissebb az az 1,8 millió euró értékű multipacker gépsor Sopronban, amely jelenleg már tesztüzemben működik, és amely segítségével a dinamikusan fejlődő multipack szegmensben itthon gyártott termékekkel lehetünk jelen.
– Az idei szezonra milyen újdonságokkal lepik meg a sörök kedvelőit?
Gheorghe-Sever Andresz: – Erre a nyárra a töretlen népszerűségnek örvendő Soproni Lime-mentán kívül két 2%-os új ízzel készülünk: a Soproni 2% Lime-guava és a Sorponi 2% Grapefruit-gyömbérrel. Tavaly óta elérhető választékunkban a Soproni Maxx, amely nem egy sima alkoholmentes sör, hanem egy sör, alkohol nélkül, amelyet különleges íze miatt igazán kedvelnek a fogyasztók. A multipack szegmens továbbra is egy elérhetőbb, és kedvezőbb ajánlatot kínál a fogyasztóknak, így véleményünk szerint ezek, illetve a 0,5 l-nél kisebb kiszerelések lehetnek a nyár nagy kedvencei. Idei újításunk a 0,4 l-es dobozos Soproni Klasszikus lesz, amely a legfontosabb árkategóriában, a közép áras sörök között egy elérhető ajánlatot kínál a fogyasztóknak mindamellett, hogy a megszokott magas minőségű sör élményét kapják.
Fontos kiemelni ezen kívül, hogy azok sem maradnak hűsítő nyári ital nélkül, akik nem kedvelik a sört, hiszen a Strongbow cider megújult receptúrája pont ezen fogyasztók igényeit elégíti ki. Célunk, hogy minél több ember megkóstolja és megszeresse az új ízvilágot.
– Milyen üzenetekkel, marketingeszközökkel gondoskodnak arról, hogy minden márkájuk megtalálja a maga célcsoportját?
Jan-Willem: – Soproni márkánknál, amely független adatok alapján már több éve Magyarország kedvenc söre, két év után megújítottuk márkaüzenetünket, amely az összefogás erejére fókuszál. Az „Együtt, tele optimizmussal!” üzenetet integrált ATL/BTL kampány keretében népszerűsítjük, melynek része a már látható TV reklám és digitális kampány, valamint a nyári fesztivál aktivitások, melyek közül kiemelkedik a Volt fesztivál.
A Soproni eladásait nyáron promócióival is erősítjük. Innovációinkat, radlereinket, a Soproni Maxx-ot és a Soproni Frissen Csapoltat pedig különböző fogyasztási alkalmakat népszerűsítő kampányok és trade marketing aktivitás keretében támogatjuk. Idén ünnepeljük a márka fennállásának 120. évfordulóját, amit május közepén Sopronban sörfesztivállal ünnepeltünk.
Az Arany Fácán esetében januárban indult el az első integrált marketing kampány „Ez vagyok én” címmel, melyet a nyár folyamán a Bud Spencer nevével fémjelzett PR platformmal is támogatunk.
– A nyár a fesztiválok, tömegrendezvények időszaka is. Hol lesznek jelen a márkáikkal?
Gheorghe: – Természetesen idén is nagy hangsúlyt fektetünk a fesztiválszponzorációra és megjelenésekre, hiszen a Magyarországon megrendezésre kerülő mintegy 100 fesztiválból 70-et a HEINEKEN Hungária szponzorál, ezzel a fesztiválszervezők elsőszámú partnerei vagyunk. Ezek közül kiemelkedik a Balaton Sound, a Campus, az Effott és a Volt, de egy-egy gyöngyszem születésénél is jelen vagyunk, mint például a Fishing on Orfű, melyet a Gösserrel, vagy a mezőtúri East Fest, melyet az Arany Fácán márkánkkal szponzorálunk. Jelenleg is fut a Heineken globális Bajnokok Ligája promóció, amelyet Tv reklámmal, speciális csomagolással, nyereményjátékkal és digitális platformokon is népszerűsítünk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >