Számos újdonság az Univertől az idei grillszezonra

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 06. 12. 09:03

Tubusba zárta egyik sikertermékét, az Erős Pistát, Kecskeméti márkanevű lekvárcsaládját pedig két diabetikus taggal bővítette. Nemrégiben piacra került a már ismert és közkedvelt talpas tasakos kiszerelés családi változata is a majonéz- és ketchupkategóriában. Ám az innovációk sora ezzel még nem zárult le. A grillszezonra újabb Univer termékek jelennek meg a polcokon, melyekről Tóth-Csanádi Zita, a kecskeméti cég értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese beszél.

 Tóth-Csanádi Zita értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes Univer Product


Tóth-Csanádi Zita
értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettes
Univer Product

– Egy cég mozgatórugója az állandó megújulás, az azonnali reakciók a piaci változásokra. Ennek tükrében fejlesztettük ki az idei szezonra flakonos Hamburgerszószunkat, valamint tubusos Grillkrémeinket. A Hamburgerszósz alapja az évek óta piacvezető majonézünk, melynek fűszerezése méltán teszi termékünket a hamburgert kedvelők körében egy elengedhetetlen kiegészítővé. Grillkrémeink pedig a húsok pácolásához nyújtanak segítséget. A négyféle ízesítés közül mindenki kedvére válogathat: a csípős ízek kedvelőinek az extra csípőset ajánljuk, a pikáns ételek híveinek a Fokhagymásat, a Magyarosat a paprikás-hagymás ízek rajongóinak, a Zöldfűszeres grillkrémet pedig azoknak, akik preferálják a póréhagyma, metélőhagyma és petrezselyemlevél harmonikus egyvelegét.

Kapcsolódó cikkeink