Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Számos újdonság az Univertől az idei grillszezonra
Számos újdonság az Univertől az idei grillszezonra
Tubusba zárta egyik sikertermékét, az Erős Pistát, Kecskeméti márkanevű lekvárcsaládját pedig két diabetikus taggal bővítette. Nemrégiben piacra került a már ismert és közkedvelt talpas tasakos kiszerelés családi változata is a majonéz- és ketchupkategóriában. Ám az innovációk sora ezzel még nem zárult le. A grillszezonra újabb Univer termékek jelennek meg a polcokon, melyekről Tóth-Csanádi Zita, a kecskeméti cég értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese beszél.
– Egy cég mozgatórugója az állandó megújulás, az azonnali reakciók a piaci változásokra. Ennek tükrében fejlesztettük ki az idei szezonra flakonos Hamburgerszószunkat, valamint tubusos Grillkrémeinket. A Hamburgerszósz alapja az évek óta piacvezető majonézünk, melynek fűszerezése méltán teszi termékünket a hamburgert kedvelők körében egy elengedhetetlen kiegészítővé. Grillkrémeink pedig a húsok pácolásához nyújtanak segítséget. A négyféle ízesítés közül mindenki kedvére válogathat: a csípős ízek kedvelőinek az extra csípőset ajánljuk, a pikáns ételek híveinek a Fokhagymásat, a Magyarosat a paprikás-hagymás ízek rajongóinak, a Zöldfűszeres grillkrémet pedig azoknak, akik preferálják a póréhagyma, metélőhagyma és petrezselyemlevél harmonikus egyvelegét.Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >