Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Számos újdonság az Univertől az idei grillszezonra
Számos újdonság az Univertől az idei grillszezonra
Tubusba zárta egyik sikertermékét, az Erős Pistát, Kecskeméti márkanevű lekvárcsaládját pedig két diabetikus taggal bővítette. Nemrégiben piacra került a már ismert és közkedvelt talpas tasakos kiszerelés családi változata is a majonéz- és ketchupkategóriában. Ám az innovációk sora ezzel még nem zárult le. A grillszezonra újabb Univer termékek jelennek meg a polcokon, melyekről Tóth-Csanádi Zita, a kecskeméti cég értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese beszél.
– Egy cég mozgatórugója az állandó megújulás, az azonnali reakciók a piaci változásokra. Ennek tükrében fejlesztettük ki az idei szezonra flakonos Hamburgerszószunkat, valamint tubusos Grillkrémeinket. A Hamburgerszósz alapja az évek óta piacvezető majonézünk, melynek fűszerezése méltán teszi termékünket a hamburgert kedvelők körében egy elengedhetetlen kiegészítővé. Grillkrémeink pedig a húsok pácolásához nyújtanak segítséget. A négyféle ízesítés közül mindenki kedvére válogathat: a csípős ízek kedvelőinek az extra csípőset ajánljuk, a pikáns ételek híveinek a Fokhagymásat, a Magyarosat a paprikás-hagymás ízek rajongóinak, a Zöldfűszeres grillkrémet pedig azoknak, akik preferálják a póréhagyma, metélőhagyma és petrezselyemlevél harmonikus egyvelegét.Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >