Számos termék eltűnhet a Lidl polcairól
Mint arról a Lebensmittelzeitung beszámolt, Európa egyik vezető diszkontáruházlánca az év végéig számos terméket kivezet a non-food (nem élelmiszer) szegmensből. A nem élelmiszer jellegű termékek és a húsz euró feletti árkategóriába tartozó termékek értékesítése az elmúlt hetekben és hónapokban jelentősen visszaesett a korábbi időszakokhoz képest.
A boltok feltételezése szerint az az oka annak, hogy ezek a cikkek egyre ritkábban kerülnek a bevásárlókocsiba, hogy a fogyasztók az emelkedő energiaárak miatt egyre takarékosabbak, magyarán spórolnak. A megváltozott fogyasztói magatartás miatt a Lidl úgy döntött, hogy 2023-ra jelentősen kevesebb terméket kínál a nem élelmiszeripari szegmensben, és nem kizárt, hogy más élelmiszerláncok is követni fogják ezt a példát, jegyzi meg a KOSMO.
A helyzet nem egyedi, Magyarországon is hasonló tendencia van kibontakozóban. Júniusban a tartós fogyasztási cikkek – például háztartási gépek – forgalmát magában foglaló nem élelmiszereket árusító boltok mindössze 2,5 százalékos növekedést értek el éves szinten, pedig a korábbi években jelentős bővülés volt tapasztalható ebben a szegmensben, írja a Napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >