Számos termék eltűnhet a Lidl polcairól

Nem biztos, hogy jövőre is lesz drogéria-szekció a Lidlben
Mint arról a Lebensmittelzeitung beszámolt, Európa egyik vezető diszkontáruházlánca az év végéig számos terméket kivezet a non-food (nem élelmiszer) szegmensből. A nem élelmiszer jellegű termékek és a húsz euró feletti árkategóriába tartozó termékek értékesítése az elmúlt hetekben és hónapokban jelentősen visszaesett a korábbi időszakokhoz képest.
A boltok feltételezése szerint az az oka annak, hogy ezek a cikkek egyre ritkábban kerülnek a bevásárlókocsiba, hogy a fogyasztók az emelkedő energiaárak miatt egyre takarékosabbak, magyarán spórolnak. A megváltozott fogyasztói magatartás miatt a Lidl úgy döntött, hogy 2023-ra jelentősen kevesebb terméket kínál a nem élelmiszeripari szegmensben, és nem kizárt, hogy más élelmiszerláncok is követni fogják ezt a példát, jegyzi meg a KOSMO.
A helyzet nem egyedi, Magyarországon is hasonló tendencia van kibontakozóban. Júniusban a tartós fogyasztási cikkek – például háztartási gépek – forgalmát magában foglaló nem élelmiszereket árusító boltok mindössze 2,5 százalékos növekedést értek el éves szinten, pedig a korábbi években jelentős bővülés volt tapasztalható ebben a szegmensben, írja a Napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >