Számos termék eltűnhet a Lidl polcairól

Nem biztos, hogy jövőre is lesz drogéria-szekció a Lidlben
Mint arról a Lebensmittelzeitung beszámolt, Európa egyik vezető diszkontáruházlánca az év végéig számos terméket kivezet a non-food (nem élelmiszer) szegmensből. A nem élelmiszer jellegű termékek és a húsz euró feletti árkategóriába tartozó termékek értékesítése az elmúlt hetekben és hónapokban jelentősen visszaesett a korábbi időszakokhoz képest.
A boltok feltételezése szerint az az oka annak, hogy ezek a cikkek egyre ritkábban kerülnek a bevásárlókocsiba, hogy a fogyasztók az emelkedő energiaárak miatt egyre takarékosabbak, magyarán spórolnak. A megváltozott fogyasztói magatartás miatt a Lidl úgy döntött, hogy 2023-ra jelentősen kevesebb terméket kínál a nem élelmiszeripari szegmensben, és nem kizárt, hogy más élelmiszerláncok is követni fogják ezt a példát, jegyzi meg a KOSMO.
A helyzet nem egyedi, Magyarországon is hasonló tendencia van kibontakozóban. Júniusban a tartós fogyasztási cikkek – például háztartási gépek – forgalmát magában foglaló nem élelmiszereket árusító boltok mindössze 2,5 százalékos növekedést értek el éves szinten, pedig a korábbi években jelentős bővülés volt tapasztalható ebben a szegmensben, írja a Napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >