Számos jó üzletet hozhat a berlini Zöld Hét
Konkrét üzleteket hozhat a magyar élelmiszer-exportőröknek a berlini Nemzetközi Zöld Hét kiállítás (Internationale Grüne Woche – IGW). A magyar standot 380 ezer látogató kereste fel – írja az agrarszektor.hu.
A magyar részvétel a berlini Nemzetközi Zöld Hét kiállításon (Internationale Grüne Woche – IGW) jó hatással volt a német-magyar kapcsolatokra – mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter az M1 aktuális csatornán.
A világ legnagyobb mezőgazdasági, élelmiszeripari és kertészeti fogyasztói vásárán rekordszámú, 380 ezer látogató kereste fel a magyar standot. A miniszter bízik abban, hogy a sikeres magyar szereplés a konkrét üzletkötésben is megnyilvánul. Németország az igényes magyar élelmiszeripari termékek exportjának célországa, a német vásárlók érdeklődnek a jó minőségű, GMO-mentes termékek, a hagyományos ízek iránt.
A miniszter tájékoztatása szerint a magyar prémium élelmiszerek Oroszországban is bemutatkoznak február 6. és 10. között a Prodexpo nemzetközi kiállításon. A magyar termékeknek ott kell lenniük a startnál, amikor megszűnik az orosz embargó – tette hozzá. (agrarszektor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminiszter: Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >