Szállítmányozás hatékonyan, megbízhatóan
18 éve Lengyelországgal kezdtük nemzetközi közúti szállítmányozási tevékenységünket, ami most is szállításaink 30%-át teszi ki. Ám azóta már több mint 15 európai országba bonyolítjuk napi szinten az áruszállítást.
Sok gyártónak kihívást jelent az állandó kapacitást biztosító szállítmányozó megtalálása. Nekünk sikerült egy olyan stabil alvállalkozói hátteret kialakítanunk az évek alatt, amellyel biztonsággal tudjuk kiszolgálni importos ügyfeleinket is.
Mára már a legtöbb gyártónak és logisztikai szereplőnek kiemelt fontosságú a gazdaságosság és környezettudatosság. Részben ez is támogatta a részrakományos szállításaink elterjedését, amelyek során a gépjármű teljes rakterét kihasználva, átrakás nélkül, háztól házig szervezzük a logisztikát. Nyugat-Európa mellett már minden EU-s országba szállító ügyfelünknek felajánljuk ezt a lehetőséget is mint megoldást.
Ők döntenek, hogy a rövid tranzit idő vagy a kedvezőbb szállítási költség a fontosabb számukra, és fuvarszervezőink ez alapján szervezik nekik a gépjárműveket.
Az elmúlt években a normál ponyvás fuvareszközök mellé kiépítettük a jövedéki termékekhez megfelelő biztosítással rendelkező, illetve a hűtést, fagyasztást igénylő élelmiszerek szállítására alkalmas fuvarozói flottánkat is. Ezzel célunk volt az iparági specializáció. Több más versenytárssal ellentétben mi korábban sem akartunk mindenáron részt venni az autóiparra jellemző őrületes árversenyekben. Számunkra legfontosabb a minőségi szolgáltatás, a speciális árukhoz tartozó elvárások és igények magas szintű teljesítése. Igyekszünk megtalálni azt az ár-érték arányt, amivel vevőink elégedettek.
A tavalyi évben tovább erősödött a gyógyszeripari és élelmiszeripari ügyfeleinkkel az együttműködés, hiszen nagyon hálásak voltak, hogy a 2020. tavasszal hirtelen kialakult kaotikus időszakban is minden segítséget megkaptak tőlünk az ellátási láncuk fenntarthatósága érdekében.
2021. tervezésénél a fő szempontunk továbbra is a biztonságos kiszolgálás és a kiváló minőségű szolgáltatás nyújtása volt.
Az idei év eddigi eredményeiből azt látjuk, hogy előreláthatólag akár 20-25 %-os forgalomnövekedést is elérhetünk. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Új év, új és régi kihívások a logisztikában: 2025-ben hullámvasúton érezheti magát a szektor
Az elmúlt években jelentős számú gazdasági megpróbáltatás volt hazai és…
Tovább olvasom >A Waberer’s lesz a GYSEV Cargo Zrt. többségi tulajdonosa
A Waberer’s International Nyrt. 70 százalékos részesedést szerez a GYSEV…
Tovább olvasom >Újabb márkákkal erősít Csehországban az AutoWallis Csoport
Az AutoWallis Csoport tovább bővíti tevékenységét Csehországban, miután megvásárolta a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >