Szakmai szervezetek összefogása a vendéglátás jövőéért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata és a FIVOSZ Gasztro Bizottsága.

A FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöksége és az MMSZ HoReCa és Event Tagozatának elnöksége
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátó szakma kommunikációját.
„A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata konferenciákkal és tanácsadással próbálja a vendéglátósoknak megmutatni az általunk és szakértőink által járhatónak ítélt utat. Célunk hozzájárulni ahhoz, hogy a szakmai tudásuk mellett hogyan építsenek a marketing segítségével vállalkozásukból brandet és „beszédes, jól kommunikáló” céget. Így támogatva őket abban, hogy az elmúlt időszakok nehézsége ellenére, biztosabban érjék el azt a fejlődési szintet, amely még ilyen nehéz időkben is növekedéshez vezethet. E feladatok kapcsán láttuk azokat a közös értékeket, ami alapján kezdeményeztük az együttműködést a FIVOSZ Gasztro Bizottságával.”
– mondta Kaszás Attila, a MMSZ HoReCa és Event tagozat elnöke.

Oltványi Zsolt a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke és Kaszás Attila az MMSZ HoReCa és Event tagozatának elnöke
„Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából” – tette hozzá Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >