Szakmai szervezetek összefogása a vendéglátás jövőéért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata és a FIVOSZ Gasztro Bizottsága.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/MMSz-horeca-FIVOSZ_csoportkep.jpeg)
A FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöksége és az MMSZ HoReCa és Event Tagozatának elnöksége
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátó szakma kommunikációját.
„A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata konferenciákkal és tanácsadással próbálja a vendéglátósoknak megmutatni az általunk és szakértőink által járhatónak ítélt utat. Célunk hozzájárulni ahhoz, hogy a szakmai tudásuk mellett hogyan építsenek a marketing segítségével vállalkozásukból brandet és „beszédes, jól kommunikáló” céget. Így támogatva őket abban, hogy az elmúlt időszakok nehézsége ellenére, biztosabban érjék el azt a fejlődési szintet, amely még ilyen nehéz időkben is növekedéshez vezethet. E feladatok kapcsán láttuk azokat a közös értékeket, ami alapján kezdeményeztük az együttműködést a FIVOSZ Gasztro Bizottságával.”
– mondta Kaszás Attila, a MMSZ HoReCa és Event tagozat elnöke.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/IMG_20231201_091627-1024x768.jpg)
Oltványi Zsolt a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke és Kaszás Attila az MMSZ HoReCa és Event tagozatának elnöke
„Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából” – tette hozzá Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Beszámoló a FIVOSZ HR-konferenciájáról
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >