Szakmai szervezetek összefogása a vendéglátás jövőéért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata és a FIVOSZ Gasztro Bizottsága.
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátó szakma kommunikációját.
„A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata konferenciákkal és tanácsadással próbálja a vendéglátósoknak megmutatni az általunk és szakértőink által járhatónak ítélt utat. Célunk hozzájárulni ahhoz, hogy a szakmai tudásuk mellett hogyan építsenek a marketing segítségével vállalkozásukból brandet és „beszédes, jól kommunikáló” céget. Így támogatva őket abban, hogy az elmúlt időszakok nehézsége ellenére, biztosabban érjék el azt a fejlődési szintet, amely még ilyen nehéz időkben is növekedéshez vezethet. E feladatok kapcsán láttuk azokat a közös értékeket, ami alapján kezdeményeztük az együttműködést a FIVOSZ Gasztro Bizottságával.”
– mondta Kaszás Attila, a MMSZ HoReCa és Event tagozat elnöke.
„Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából” – tette hozzá Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Menteshelyek ez év kedvenc helyei
Idén harmadik alkalommal került meghirdetésre a Menteshelyek kedvenc helyei verseny. Egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >