Szakmai szervezetek összefogása a vendéglátás jövőéért
Együttműködési megállapodást írt alá a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata és a FIVOSZ Gasztro Bizottsága.
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátó szakma kommunikációját.
„A Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozata konferenciákkal és tanácsadással próbálja a vendéglátósoknak megmutatni az általunk és szakértőink által járhatónak ítélt utat. Célunk hozzájárulni ahhoz, hogy a szakmai tudásuk mellett hogyan építsenek a marketing segítségével vállalkozásukból brandet és „beszédes, jól kommunikáló” céget. Így támogatva őket abban, hogy az elmúlt időszakok nehézsége ellenére, biztosabban érjék el azt a fejlődési szintet, amely még ilyen nehéz időkben is növekedéshez vezethet. E feladatok kapcsán láttuk azokat a közös értékeket, ami alapján kezdeményeztük az együttműködést a FIVOSZ Gasztro Bizottságával.”
– mondta Kaszás Attila, a MMSZ HoReCa és Event tagozat elnöke.
„Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából” – tette hozzá Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Menteshelyek ez év kedvenc helyei
Idén harmadik alkalommal került meghirdetésre a Menteshelyek kedvenc helyei verseny. Egyre…
Tovább olvasom >Történelmi győzelem az ifjúsági szakács VB-n
A Bocuse d’Or előszobájaként is emlegetett Chaine Ifjúsági Szakács Világbajnokság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >