Szakmai szervezetek a HoReCa jövőjéért
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátószakma kommunikációját.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából – mondta az aláírás után Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban. //
Kapcsolódó cikkeink
A KÖZSZÖV első 25 éve
Megalapításának 25. évfordulóját ünnepli idén a Közétkeztetők és Élelmezésvezetők Országos…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Nagybevásárlás az építkezés szünetében – A nap képe
„Visszamegyek, de előtte még otthon le kell borítanom a cuccot.”…
Tovább olvasom >