Szakmai szervezetek a HoReCa jövőjéért
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátószakma kommunikációját.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából – mondta az aláírás után Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható gasztronómia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet, kevesebből – Így főz a világ 2025-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a nevezés az ifjú szakácsok országos versenyére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Országos jótékonysági akcióval ünnepelték a Kenyér Világnapját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Turizmus 15 év múlva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >