Szakmai szervezetek a HoReCa jövőjéért
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési megállapodást írt alá a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) Gasztro Bizottságával a METRO Gasztroakadémián. A két szervezet az együttműködés keretén belül szeretné közösen támogatni a szektor szereplőit. Közös tevékenységeik során megosztják együttes tudásukat, tapasztalatukat, bemutatva lehetséges megoldásokat, melyek sikeresebbé tehetik a vendéglátószakma kommunikációját.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Sokat tanulhatunk egymástól, tudásunkkal hatékonyan erősíthetjük egymást, mindkét szervezet tud az együttműködésbe olyan új ötleteket hozni, amit, ha egyesítünk, még hatékonyabb rendszer jöhet létre, tagjaink pedig sokat profitálhatnak a marketingszakértők tudásából – mondta az aláírás után Oltványi Zsolt, a FIVOSZ Gasztro Bizottságának elnöke.
A két szervezet több közös projekt kidolgozását tervezi a következő időszakban. //
Kapcsolódó cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Büszkeséggel mutatjuk be a Trade magazin legújabb, 2025/4. számát, amelynek…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megint néhány fantasztikus gyümölcsfeldolgozó gép! – A nap videója
Ha embereket látunk, akik kézzel hámozzák az almát, némi sajnálatot…
Tovább olvasom >Kutyavilág – A nap képe
Érdekes megoldás a kisállatokkal vásárlásra Portugáliában. (Annál azért jobb, mintha…
Tovább olvasom >