Szakmai minőségi sztenderdek a GfK Hungáriánál
A piackutató vállalatok között a GfK Hungária az elsők között nyerte el az ISO 20252 minőségbiztosítási tanúsítványt az Első Magyar Tanúsító Zrt. (EMT) minőségbiztosítási auditján a piackutatásra vonatkozó nemzetközi ISO szabvány és a szigorított szakmai elvárásokat kijelölő PPT minőség alapján.
A magyarországi piackutató szakma hat jelentős vállalata azért hozta létre a Professzionális Piackutatók Társaságát (PPT), hogy meg tudja valósítani a folyamatosan és harmadik fél által is ellenőrzötten jó minőséget nyújtó cégek együttműködését, bizonyítva a magas szakmai színvonalú munkavégzés iránti elkötelezettségét. Ennek érdekében a PPT tagvállalatai létrehozták a PPT minőség márkát, ami a kimagaslóan jó minőségben végzett munka jelzésére és igazolására szolgál a piackutatásra vonatkozó ISO 20252 nemzetközi szabvány alapján, kiegészítve ezt azokkal a szigorított elvárásokkal, amelyeket a PPT tagszervezetei saját magukra nézve kötelezően vállalnak.
Az így meghatározott PPT minőséggel a PPT tagszervezetei olyan igényes és egységes paraméterek mentén auditálható minőségi sztenderdet állítottak elő, amely demonstrálja a minőségi munkavégzés melletti elkötelezettségüket, és harmonizálja tevékenységüket a piackutatás egész folyamatára kiterjedően.
A GfK Hungária az elsők között nyerte el a minőségbiztosítási tanúsítványt azon a minőségbiztosítási auditon, amelyet 2010 decemberében folytatott az Első Magyar Tanúsító Zrt. (EMT) a piackutatásra vonatkozó ISO 20252 nemzetközi szabvány és a szigorított szakmai elvárásokat kijelölő PPT minőség alapján.
„Ésszerű keretek között a piackutatási folyamat minőségbiztosítása ugyanúgy szükséges és elvárható, mint bármely más területen” – mondta Vella Rita, a GfK Hungária kutatási igazgatója. „A GfK-nál úgy gondoljuk, hogy ügyfeleinknek megfelelő garanciát kell nyújtanunk arról, hogy munkánkat magas minőségben és szakszerűen végezzük el. A szakmai minőség legyen érték a piacon, és reméljük, hogy a megbízók hamarosan igényelni is fogják a beszállítóiktól a szakmai elismeréseket” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >