Szakértőtől kaphatnak tanácsot a vásárlók a Lidl-től állateledel témában
A Lidl Magyarország újabb lépést tesz a felelős kisállattartás további népszerűsítéséért, előmozdításáért: állatorvos szakértővel való együttműködése keretében a házikedvencek egészséges táplálását támogató tippeket és tanácsokat oszt meg új online kisállat-eledel katalógusában.
Az állatjóllét régóta fontos téma a Lidl Magyarország számára, amit jól mutat, hogy 2016-ban útjára indította Telitálka kezdeményezését, mellyel a felelős állattartás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet a rendszeresen meghirdetett social média kampányaiban. Emellett a Lidl Magyarország az élelmiszerláncok közül elsőként csatlakozott Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez, melyet az Állatorvostudományi Egyetem Állatvédelmi Jogi-, Elemző- és Módszertani Központja hívott életre. A diszkontlánc ezzel megerősítette elköteleződését a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem mellett.
Szakértőtől kaphatnak tanácsot a vásárlók
Idén áprilisban újabb, az állatok jólétének előmozdítása szempontjából fontos lépést tett a Lidl: szakértői csapatához csatlakozott Dr. Piller Pálma állatorvos, aki a kis kedvencek gyógyításán túl küldetésének tartja a felelős állattartás előmozdítását is:
„Hiszem, hogy együtt, a közösség erejével, és a tudásmegosztás által tudunk változást elérni, segíteni a gazdiknak, és közvetve az állatoknak is. Biztos vagyok benne, hogy egyre több tudatos, és felelős döntésekre képes gazdi lesz, akik tudnak egészséges, boldog életet biztosítani a kedvenceiknek és felelősséget vállalni értük.”
A Lidl-lel való együttműködése keretében a doktornő szakmai tudásán és tapasztalatán alapuló fontos tippeket oszt meg a vállalat új, tematikus online katalógusában a házikedvencek egészséges táplálásával kapcsolatosan. A Lidl kisállat-eledel katalógusa, mely egy egész éves, folyamatosan megújuló tartalomsorozat első eleme, egy kiadványban mutatja be a Lidl-áruházakban kapható összes saját márkás állateledelt és azok előnyeit. A vásárlók az év során rendszeresen új edukációs tartalommal és termékekkel találkozhatnak majd.
„A Lidl számára kiemelten fontos, hogy minőségi élelmiszereket kínáljon, hiszen termékeinken keresztül hatással vagyunk vásárlóink egészségére. Az egészséges táplálkozás azonban nemcsak nekünk, hanem négylábú társainknak is fontos. A megfelelő eledel ugyanis nagyban hozzájárul ahhoz, hogy kedvenceink aktívabbak, egészségesebbek és boldogabbak legyenek”
– hangsúlyozta Tőzsér Judit, a vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl sajátmárkás állateledelei ezért gondosan válogatott, minőségi összetevőkből készülnek, hogy biztosítsák a kiegyensúlyozott táplálkozást a házikedvencek számára. Legyen szó jutalomfalatokról, száraztápról vagy nedves eledelről, minden gazdi megtalálhatja a tökéletes választást kedvencének.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >