Szakértői blogfelülettel erősít a Rossmann
Elindult a Rossmann napló: egy blogfelület, melynek különlegessége, hogy szakértők tollából született cikkeket tartalmaz képi és videós anyagokkal, hasznos tippekkel és termékajánlókkal. Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka segítségével fő kategóriák a szépségápolás, fenntarthatóság és az egészséges életmód, ezenfelül pedig a vállalat védőnője baba témában nyújt segítséget, valamint a kávé kedvelői is találkozhatnak különleges receptekkel a felületen.
Manapság egyre inkább felértékelődnek a blogfelületek és ingyenesen hozzáférhető tartalmak, hiszen a termékeladás mellett fontos, hogy a vállalatok megfelelő, hasznos információkkal lássák el vásárlóikat. A Rossmann újonnan indult blogfelülete a szakértői vonalra épít, ismert nagykövetei, Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka rengeteg hasznos tippel látja el az olvasókat.
„Fontos, hogy vásárlóink szakértői ajánlásokkal találkozzanak, hiszen ezek megbízható, releváns információk. Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka is kiváló szakemberek a maguk területén, ezért is örülünk nagyon, hogy velük dolgozhatunk. Mindegyik kategória nagyon fontos nekünk: a szépségápolás, egészséges életmód és baba kategória vállalatunk profiljából adódóan is, a fenntarthatóság pedig valódi szívügyünk, így nagy hangsúlyt fektetünk nemcsak munkatársainknak, hanem vásárlóinknak való segítségnyújtásra is a témát illetően”
– árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann napló egy inspirációs felület is, melyen újszerű megoldásokkal és az aktuális trendekkel egyaránt találkozhatunk. Segíti az olvasókat, hogy egy-egy cikk videós tartalmakat is magába foglal, ahol szakértőink bővebben, akár vendégszakértőt bevonva beszélgetnek.
„Azt gondolom, a tudatosság is egyre nagyobb szerepet kap az életünkben. Ma már megtehetjük, hogy mielőtt megvennénk valamit, rákeresünk az interneten, és elolvasunk róla minden hasznos információt. Ez a célunk a Rossmann naplóval is többek közt: megadni vásárlóinknak a minél szélesebb tájékozódás lehetőségét, legyen szó írásos vagy videós formátumról”
– zárta gondolatait Flórián László.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >