Szakértői blogfelülettel erősít a Rossmann
Elindult a Rossmann napló: egy blogfelület, melynek különlegessége, hogy szakértők tollából született cikkeket tartalmaz képi és videós anyagokkal, hasznos tippekkel és termékajánlókkal. Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka segítségével fő kategóriák a szépségápolás, fenntarthatóság és az egészséges életmód, ezenfelül pedig a vállalat védőnője baba témában nyújt segítséget, valamint a kávé kedvelői is találkozhatnak különleges receptekkel a felületen.
Manapság egyre inkább felértékelődnek a blogfelületek és ingyenesen hozzáférhető tartalmak, hiszen a termékeladás mellett fontos, hogy a vállalatok megfelelő, hasznos információkkal lássák el vásárlóikat. A Rossmann újonnan indult blogfelülete a szakértői vonalra épít, ismert nagykövetei, Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka rengeteg hasznos tippel látja el az olvasókat.

Flórián László
ügyvezető igazgató
Rossmann Magyarország
„Fontos, hogy vásárlóink szakértői ajánlásokkal találkozzanak, hiszen ezek megbízható, releváns információk. Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka is kiváló szakemberek a maguk területén, ezért is örülünk nagyon, hogy velük dolgozhatunk. Mindegyik kategória nagyon fontos nekünk: a szépségápolás, egészséges életmód és baba kategória vállalatunk profiljából adódóan is, a fenntarthatóság pedig valódi szívügyünk, így nagy hangsúlyt fektetünk nemcsak munkatársainknak, hanem vásárlóinknak való segítségnyújtásra is a témát illetően”
– árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann napló egy inspirációs felület is, melyen újszerű megoldásokkal és az aktuális trendekkel egyaránt találkozhatunk. Segíti az olvasókat, hogy egy-egy cikk videós tartalmakat is magába foglal, ahol szakértőink bővebben, akár vendégszakértőt bevonva beszélgetnek.
„Azt gondolom, a tudatosság is egyre nagyobb szerepet kap az életünkben. Ma már megtehetjük, hogy mielőtt megvennénk valamit, rákeresünk az interneten, és elolvasunk róla minden hasznos információt. Ez a célunk a Rossmann naplóval is többek közt: megadni vásárlóinknak a minél szélesebb tájékozódás lehetőségét, legyen szó írásos vagy videós formátumról”
– zárta gondolatait Flórián László.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >