Szakértői blogfelülettel erősít a Rossmann
Elindult a Rossmann napló: egy blogfelület, melynek különlegessége, hogy szakértők tollából született cikkeket tartalmaz képi és videós anyagokkal, hasznos tippekkel és termékajánlókkal. Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka segítségével fő kategóriák a szépségápolás, fenntarthatóság és az egészséges életmód, ezenfelül pedig a vállalat védőnője baba témában nyújt segítséget, valamint a kávé kedvelői is találkozhatnak különleges receptekkel a felületen.
Manapság egyre inkább felértékelődnek a blogfelületek és ingyenesen hozzáférhető tartalmak, hiszen a termékeladás mellett fontos, hogy a vállalatok megfelelő, hasznos információkkal lássák el vásárlóikat. A Rossmann újonnan indult blogfelülete a szakértői vonalra épít, ismert nagykövetei, Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka rengeteg hasznos tippel látja el az olvasókat.
![Flórián László, Rossmann](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/06/Florian-Laszlo_Rossman_opt-e1622706345830-211x300.jpeg)
Flórián László
ügyvezető igazgató
Rossmann Magyarország
„Fontos, hogy vásárlóink szakértői ajánlásokkal találkozzanak, hiszen ezek megbízható, releváns információk. Lilu, Stahl Judit és Nagy Réka is kiváló szakemberek a maguk területén, ezért is örülünk nagyon, hogy velük dolgozhatunk. Mindegyik kategória nagyon fontos nekünk: a szépségápolás, egészséges életmód és baba kategória vállalatunk profiljából adódóan is, a fenntarthatóság pedig valódi szívügyünk, így nagy hangsúlyt fektetünk nemcsak munkatársainknak, hanem vásárlóinknak való segítségnyújtásra is a témát illetően”
– árulta el Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
A Rossmann napló egy inspirációs felület is, melyen újszerű megoldásokkal és az aktuális trendekkel egyaránt találkozhatunk. Segíti az olvasókat, hogy egy-egy cikk videós tartalmakat is magába foglal, ahol szakértőink bővebben, akár vendégszakértőt bevonva beszélgetnek.
„Azt gondolom, a tudatosság is egyre nagyobb szerepet kap az életünkben. Ma már megtehetjük, hogy mielőtt megvennénk valamit, rákeresünk az interneten, és elolvasunk róla minden hasznos információt. Ez a célunk a Rossmann naplóval is többek közt: megadni vásárlóinknak a minél szélesebb tájékozódás lehetőségét, legyen szó írásos vagy videós formátumról”
– zárta gondolatait Flórián László.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >Folytatódik a növekedés, megtalálta a vásárlók szívéhez vezető utat a MediaMarkt
Jelentősen nőtt a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy forgalma és nyeresége…
Tovább olvasom >További cikkeink
KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >KMÉ-védjeggyel elismert minőség a MIRELITE MIRSA Zrt.-nél
A gyorsfagyasztott zöldségek és tésztafélék piacának egyik meghatározó szereplője, a…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű pékáruk a Vela Pékségtől
Hogyan emelkedik ki a Vela Pékség a KMÉ-védjeggyel? A Vela…
Tovább olvasom >