Szak Zsuzsanna a KOZMOS új elnöke
A 2024-es KOZMOS Közgyűlés döntése alapján május 7-től Szak Zsuzsanna tölti be a Magyar Kozmetikai és Háztartás-vegyipari Szövetség (KOZMOS) elnöki tisztét
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/Kepernyofoto-2024-06-04-14.33.13-300x204.png)
Szak Zsuzsanna
Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Kft. Consumer Brands üzletág igazgatója széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik a kozmetikai, mosó- és tisztítószer üzletágakban. Pályáját a food szektorban a Frieslandnál kezdte, később a non-food szektorban az EVM Zrt-nél folytatta, mint marketing menedzser. Ezt követően számos olyan külföldi területen tevékenykedett, ahol nemcsak regionális, de európai kitekintésű vezetői tapasztalatot is szerzett. Korábban a Colgate Palmolive Közép-Kelet Európáért felelős Group Brand Menedzsere volt, majd Bázelben és Rómában a cég európai innovációs csoportjában töltött be stratégiai és innovációs pozíciókat. Karrierjét a Henkelnél Bécsben, mint CEE marketing vezető folytatta. 2020-ben tért haza Magyarországra, a Henkel kozmetikai üzletágért felelős igazgatói pozíciójába, majd a kozmetikai és mosószer részlegek egyesítésével bízták meg, így lett az összevont üzletág igazgatója.
Szak Zsuzsanna a KOZMOS elnöki stafétabotját Budaházy Pétertől, a Hélia-D és számos más kozmetikai márka és cég tulajdonosától és ügyvezetőjétől vette át. Az új elnök szerint ‘a KOZMOS kiemelt szerepet játszik a magyarországi kozmetikai és háztartás-vegyipar képviseletében, mind itthon és Európában. A közelgő tanácsi elnökségre való tekintettel Magyarország várhatóan nemzetközi területen is kiemelt szerepet fog játszani ebben az évben, amely szakértői munkában a KOZMOS is örömmel fog részt venni.’
Kapcsolódó cikkeink
Lesz kiút a mosószeregységárak útvesztőjéből?
Nagyjából 10 éve tart a mosószer kategóriában az egységárak feltüntetésének…
Tovább olvasom >A gél után kullog a kapszula és a mosópor
Az elmúlt időszakban a higiéniára való fokozottabb figyelés miatt nem…
Tovább olvasom >Magazin: A bőrt ápolja, a környezetet védi
A testápolási piac kismértékű csökkenéséről számolnak be a szegmens résztvevői,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Mindent az EUDR-ről – tematikus oldal indult a Nébih weboldalán az erdőirtásmentes termékek felügyeletéről
Az erdőirtásmentes termékek forgalmazására (EUDR) vonatkozó uniós szabályok 2025. év…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >