Szabadtartásúmarha-húst kínál a Jumbo
A holland kereskedelmi lánc, a Jumbo szabadtartású – egy évben legalább 120 napig, naponta 6 órán át a holland legelőkön legeltetett – marha húsát kínálja a vásárlóknak. A szabadtartású állatok nem csak húsként kerülnek az üzletekbe, de minőségi húskészítmények alapanyagául is szolgálnak, míg a holland gazdák felárat kapnak értük. A döntés mellett szól, hogy a vásárlók egyre inkább figyelnek az állatjóléti szempontok betartására, ugyanakkor az ízletes és ismert forrásból származó termékeket választják.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >A gazdák nem akadályai, hanem partnerei a zöld átállásnak
Az európai gazdákra nem akadályként, hanem nélkülözhetetlen partnerként kell tekinteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >