SuperShop: új marketing vezetővel erősít Magyarország legnépszerűbb többvállalatos hűségprogramja
Csongovai Tamás személyében – 2018 augusztusától – új marketing vezető erősíti a SuperShop csapatát.
Tamás az FMCG szektorban szerzett több évtizedes operatív és vezetői tapasztalatot. Kereskedelmi-marketing tudása, fogyasztó orientált személete garancia mind a programban résztvevő Kártyabirtokosok, mind a Partnerek számára, hogy a jövőben is a legjobbat kapják.
A SuperShop program számos területen újított az elmúlt években, mind a Partnervállalatok, mind az általuk üzemeltetett eladáshelyek – szolgáltatások köre folyamatosan bővül!
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját és 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát. Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során többek közt létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a Program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek – az aktuális jogszabályoknak maradéktalanul megfelelve – szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét. A SuperShop informatikai rendszere megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Miért tévút a kattintások bűvölete? – Új szemlélet a magyar kkv-k marketingmérésében
A legtöbb kkv vezető a konverziós riportokat figyeli, és elégedetten…
Tovább olvasom >Alkalmazkodni vagy eltűnni – így maradhatnak versenyben a cégek az AI és válságok korában
Hogyan lehet talpon maradni egy olyan világban, ahol egyik nap…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >