SuperShop: új marketing vezetővel erősít Magyarország legnépszerűbb többvállalatos hűségprogramja
Csongovai Tamás személyében – 2018 augusztusától – új marketing vezető erősíti a SuperShop csapatát.
Tamás az FMCG szektorban szerzett több évtizedes operatív és vezetői tapasztalatot. Kereskedelmi-marketing tudása, fogyasztó orientált személete garancia mind a programban résztvevő Kártyabirtokosok, mind a Partnerek számára, hogy a jövőben is a legjobbat kapják.
A SuperShop program számos területen újított az elmúlt években, mind a Partnervállalatok, mind az általuk üzemeltetett eladáshelyek – szolgáltatások köre folyamatosan bővül!
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját és 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát. Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során többek közt létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a Program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek – az aktuális jogszabályoknak maradéktalanul megfelelve – szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét. A SuperShop informatikai rendszere megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >