Superbrands-díjat kapott a SPAR
Kilencedik alkalommal nyerte el az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet a SPAR Magyarország. A szakértő zsűri mellett a fogyasztók véleményére is kíváncsiak voltak a szervezők a kiválasztás folyamán.
„A Superbrands-díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hisz azt igazolja, hogy a SPAR Magyarország a fogyasztók érdekeit és a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési stratégiája eredményes. Az elmúlt években számos olyan beruházást hajtottunk végre, amelyek révén modern üzletekbe térhetnek be a vásárlók nap mint nap. Idén több mint 23 milliárd forintot fordítunk a hálózatunk fejlesztésére. Az elnyert díjak és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR, mint márka legfontosabb értéke az innováció és a minőség, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival. Ezt a filozófiát jelenítjük meg idei kommunikációnkban is”, hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands program ma már világszerte 90 országban működik, Magyarországon először 2004-ben díjazták azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. A díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >