Superbrands az eisbergnek!

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 11. 08. 23:54

„Több mint saláta…” – vallja magáról az 1992 óta hazánkban is sikerrel működő, friss, ropogós, ízletes, konyhakész salátákat forgalmazó eisberg. Közel 3000 négyzetméteren 115 munkatárs közreműködésével készíti termékeit Gyálon, a hét hat napján, három műszakban.

– Az egészség egyre inkább divatba jön: a konyhakész saláta már gyakran bekerül a vásárlók kosarába a tej, a kenyér és a hús mellé.
Az eisberg modern, egészséges, biztonságos kényelmi termékeivel a válság idején is képes a növekedésre, ami pozitív alapot ad a hatékony építkezéshez – véli Gazsi Zoltán ügyvezető igazgató.

Superbrands elismerés

20 éves születésnapjára a 90 százalékot is meghaladó piacrésszel rendelkező eisberg Hungary Kft. Superbrands 2012 díjat kapott. Ez az elismerés a fogyasztók bizalmát, érzelmi kötődését, a márkához való ragaszkodását bizonyítja, hiszen kizárólag szakmai szempontok alapján ítélik oda, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet rá.

A magyar családok által már jól ismert és közkedvelt, szigorú minőségi ellenőrzéssel készült saláták és a friss, tartósítószer nélküli öntetek mellett számos szezonális és új, innovatív termékkel jelennek meg a magyar piacon. A közeljövőben terveznek piacra lépni készétel salátatálakkal, melyekben
a saláta mellett számos egyéb összetevő
(öntetek, sajtok, olívabogyó, kruton, koktélparadicsom stb.) is megtalálható lesz. Indul a sütőben és grillen elkészíthető tálcás zöldségek gyártása is. Megújul a csomagolásuk is,
így a fogyasztók könnyebben el tudnak majd igazodni az ízvilág szerint csoportosított, színesebb csomagolásba öltöző termékeik között.

Az eisberg Hungary Kft. társadalmi szerepvállalását számos kulturális, sport és jótékonysági tevékenység jellemzi, így sok iskolai egészségnapon vesznek részt, több kórházi alapítványt támogatnak. Patronáltjaik között van a Xanthus János Szakközépiskola 2 fiatal szakácsa és 3 gyáli karatés fiatal sportoló is.

Kapcsolódó cikkeink