Super Bowl: milliókat költött el reklámra a sörgyár
Négy és fél perc alatt 15,75 millió dollárt, azaz több, mint 3,5 milliárd forintot költött el televízióhirdetésre az Anheuser-Busch amerikai sörgyár.
Igaz, ez a néhány perc a világ legnézettebb televízióműsora, a Super Bowl, azaz az amerikai foci „világbajnokság” döntője közben került sugárzásra.
A 100 millió televíziónéző érdeklődésére számottartó eseményen egy 30 másodperces reklámspot díja 3,5 millió dollár volt, és a lehetséges reklámidők egyötöde már tavaly szeptemberre elkelt, a meccs előtt két hónappal pedig kitehették a „Minden reklámidő elkelt” táblát a kereskedelmi részlegek ajtajára.
A Super Bowl tradicionális reklámügyfelei között ott található a Coca-Cola és a Pepsi is. Az idei rekorder Anheuser-Busch sörgyár négy és fél perc reklámidőt vásárolt, így az elméleti, egy nézőre jutó reklámköltsége (feltételezve, hogy valamennyi reklámfilmjét valamennyi amerikai néző látta) 22 cent, azaz nagyjából 50 forint volt.
Az első, 1967-es Super Bowl televízió közvetítése közben 37 500 dollárért lehetett hirdetni – írja a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >