Super Bowl: milliókat költött el reklámra a sörgyár
Négy és fél perc alatt 15,75 millió dollárt, azaz több, mint 3,5 milliárd forintot költött el televízióhirdetésre az Anheuser-Busch amerikai sörgyár.
Igaz, ez a néhány perc a világ legnézettebb televízióműsora, a Super Bowl, azaz az amerikai foci „világbajnokság” döntője közben került sugárzásra.
A 100 millió televíziónéző érdeklődésére számottartó eseményen egy 30 másodperces reklámspot díja 3,5 millió dollár volt, és a lehetséges reklámidők egyötöde már tavaly szeptemberre elkelt, a meccs előtt két hónappal pedig kitehették a „Minden reklámidő elkelt” táblát a kereskedelmi részlegek ajtajára.
A Super Bowl tradicionális reklámügyfelei között ott található a Coca-Cola és a Pepsi is. Az idei rekorder Anheuser-Busch sörgyár négy és fél perc reklámidőt vásárolt, így az elméleti, egy nézőre jutó reklámköltsége (feltételezve, hogy valamennyi reklámfilmjét valamennyi amerikai néző látta) 22 cent, azaz nagyjából 50 forint volt.
Az első, 1967-es Super Bowl televízió közvetítése közben 37 500 dollárért lehetett hirdetni – írja a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >