Super Bowl: milliókat költött el reklámra a sörgyár
Négy és fél perc alatt 15,75 millió dollárt, azaz több, mint 3,5 milliárd forintot költött el televízióhirdetésre az Anheuser-Busch amerikai sörgyár.
Igaz, ez a néhány perc a világ legnézettebb televízióműsora, a Super Bowl, azaz az amerikai foci „világbajnokság” döntője közben került sugárzásra.
A 100 millió televíziónéző érdeklődésére számottartó eseményen egy 30 másodperces reklámspot díja 3,5 millió dollár volt, és a lehetséges reklámidők egyötöde már tavaly szeptemberre elkelt, a meccs előtt két hónappal pedig kitehették a „Minden reklámidő elkelt” táblát a kereskedelmi részlegek ajtajára.
A Super Bowl tradicionális reklámügyfelei között ott található a Coca-Cola és a Pepsi is. Az idei rekorder Anheuser-Busch sörgyár négy és fél perc reklámidőt vásárolt, így az elméleti, egy nézőre jutó reklámköltsége (feltételezve, hogy valamennyi reklámfilmjét valamennyi amerikai néző látta) 22 cent, azaz nagyjából 50 forint volt.
Az első, 1967-es Super Bowl televízió közvetítése közben 37 500 dollárért lehetett hirdetni – írja a turizmusonline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >