Sikeres első félév a Heinekennél
A meleg nyárnak és Ázsiában a minőségi sörök iránt megnőtt keresletnek köszönhetően a Heineken jóval túlszárnyalta az előzetes várakozásokat. A világ második legnagyobb sörgyára 5,9%-kal, 1,81 milliárd euróra növelte nyereségét az év első hat hónapjában – a legpozitívabb előrejelzés is csak 1,75 milliárd eurót jósolt. Jean-François van Boxmeer, a cég vezérigazgatója elmondta:
– Nagyon erős eredményeket produkáltunk minden régióban. Organikus növekedést értünk el mennyiségben, eladásokban és nyereségben egyaránt. Európa a vártnál jobban teljesített, főleg a közép-európai régió fejlődött sokat, de megmaradt az előretörés Amerikában, Afrikában és Ázsiában is.
A Heineken egyik legnagyobb piaca Mexikó és Nigéria mellett Vietnam, ahol a Tiger brand hozta a legnagyobb növekedést. A cég jelentősebb beruházásaiból kiemelendő, hogy sörgyárat nyitott Elefántcsontparton. A Heineken sörök utáni kereslet világszerte 2,6%-kal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia &…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >